hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA

Sanja Džubur ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (20 MB) str. 291-311 preuzimanja: 42* citiraj
APA 6th Edition
Džubur, S. (1998). STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA. Ekonomska misao i praksa, 7 (2), 291-311. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222527
MLA 8th Edition
Džubur, Sanja. "STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA." Ekonomska misao i praksa, vol. 7, br. 2, 1998, str. 291-311. https://hrcak.srce.hr/222527. Citirano 17.09.2021.
Chicago 17th Edition
Džubur, Sanja. "STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA." Ekonomska misao i praksa 7, br. 2 (1998): 291-311. https://hrcak.srce.hr/222527
Harvard
Džubur, S. (1998). 'STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA', Ekonomska misao i praksa, 7(2), str. 291-311. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222527 (Datum pristupa: 17.09.2021.)
Vancouver
Džubur S. STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 1998 [pristupljeno 17.09.2021.];7(2):291-311. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222527
IEEE
S. Džubur, "STRATEGIJSKA ANALIZA POSLOVNOG SUSTAVA", Ekonomska misao i praksa, vol.7, br. 2, str. 291-311, 1998. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222527. [Citirano: 17.09.2021.]

Sažetak
Strategijska analiza predstavlja stručnu dijagnozu utemeljenu na dokumentiranom istraživanju i analizi s praktičnim i relevantnim informacijama prema kojima tvrtka može raditi. Ona daje sveobuhvatne, potpune i objektivne informacije menadžmentu pri kritičnom donošenju odluka kako je najbolje pozicionirati tvrtku, definirati ciljeve i odrediti strategiju. Strategija, struktura i sinergija poslovanja ne mogu se postići intuitivno - potreban je strukturni okvir za analizu poslovnog sustava kojim se obuhvaćaju svi relevantni činitelji. Uvažavajući složenost i osjetljivost problematike, prikazani model je pokušaj cjelovitog i sistemskog obuhvata analize poslovnog sustava. On može predstavljati gotov recept, ali isto tako biti pomoć za drugačije pristupe analizi.

Ključne riječi
strategija; strategijska analiza; tržišno pozicioniranje; model; pokazatelji

Hrčak ID: 222527

URI
https://hrcak.srce.hr/222527

Posjeta: 112 *