hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Informatizacija u hitnoj službi

Ana Petričko ; Zdravstveno veleučilište, Diplomski specijalistički studij Menadžment u sestrinstvu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (476 KB) str. 16-19 preuzimanja: 27* citiraj
APA 6th Edition
Petričko, A. (2019). Informatizacija u hitnoj službi. Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 25 (1), 16-19. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222610
MLA 8th Edition
Petričko, Ana. "Informatizacija u hitnoj službi." Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, vol. 25, br. 1, 2019, str. 16-19. https://hrcak.srce.hr/222610. Citirano 20.11.2019.
Chicago 17th Edition
Petričko, Ana. "Informatizacija u hitnoj službi." Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku 25, br. 1 (2019): 16-19. https://hrcak.srce.hr/222610
Harvard
Petričko, A. (2019). 'Informatizacija u hitnoj službi', Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, 25(1), str. 16-19. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222610 (Datum pristupa: 20.11.2019.)
Vancouver
Petričko A. Informatizacija u hitnoj službi. Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku [Internet]. 2019 [pristupljeno 20.11.2019.];25(1):16-19. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222610
IEEE
A. Petričko, "Informatizacija u hitnoj službi", Bilten Hrvatskog društva za medicinsku informatiku, vol.25, br. 1, str. 16-19, 2019. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222610. [Citirano: 20.11.2019.]

Sažetak
U okviru stalne nadogradnje informacijske infrastrukture Zavoda za hitnu medicinu Grada Zagreba 2009. godine pušten je u rad novi ICT sustav temeljen na novoj tehnološkoj platformi u skladu sa svjetskim standardima koji se rabe za mission critical sustave. Novi informacijski sustav sastoji se od nekoliko osnovnih modula, a podaci koji se prikupljaju iz svih segmenata poslovnih procesa u centralni sustav Zavoda mogu se koristiti za analizu i obračun svih pruženih usluga te konačne izvještaje o poslovanju Zavoda. Okosnica cijelokupnog sustava je prijamno-dojavna jedinica, a modul prijamno-dojavne jedinice se sastoji od dva dijela: prijama poziva i disponiranja istih. Najveća novost u informacijskom sustavu koja pridonosi učinkovitijem radu HMP je ePCR (electronic Patient Care Record) sustav koji se koristi u vozilima HMP na terenu, putem kojeg se svi relevantni podaci o intervenciji i pacijentu upisuju izravno u računala u vozilima (toughbook) te se pacijentu ili bolnici predaje ispisani karton umjesto, do sada, ručno popunjenog obrasca. Svi podaci uneseni na terenu automatski se, po zaključenju slučaja, trenutačno šalju u centralni sustav, a potom u obradu po potrebi. Puštanjem u rad ovog novog sustava otvorena je mogućnost povezivanja s drugim zdravstvenim ustanovama i Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje čime su stvoreni uvjeti za postojanje jedinstvene baze podataka u cilju što kvalitetnije, brže i točnije izmjene podataka vezanih uz pojedinog pacijenta. Klinička bolnica „Sv. Duh“ prva je bolnica u Zagrebu koja je uz pomoć aplikacije CareMonx eTriage izravno povezana s timovima HMP Zavoda na terenu. Liječnici u hitnom bolničkom prijemu imaju mogućnost primanja podataka o pacijentu i prije njegovog dolaska, čime je omogućen adekvatan prijam i kvalitetnije zbrinjavanje kritično bolesnog pacijenta.

Ključne riječi
prijem i trijaža poziva; disponiranje; elektronički ispis nalaza (kartona) za pacijenta

Hrčak ID: 222610

URI
https://hrcak.srce.hr/222610

Posjeta: 67 *