hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

SUSTAV UPRAVLJANJA POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOM PODUZEĆU

Iris Biočina Lobaš ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik

Puni tekst: hrvatski, pdf (13 MB) str. 191-202 preuzimanja: 110* citiraj
APA 6th Edition
Biočina Lobaš, I. (2000). SUSTAV UPRAVLJANJA POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOM PODUZEĆU. Ekonomska misao i praksa, 9 (2), 191-202. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222635
MLA 8th Edition
Biočina Lobaš, Iris. "SUSTAV UPRAVLJANJA POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOM PODUZEĆU." Ekonomska misao i praksa, vol. 9, br. 2, 2000, str. 191-202. https://hrcak.srce.hr/222635. Citirano 28.10.2021.
Chicago 17th Edition
Biočina Lobaš, Iris. "SUSTAV UPRAVLJANJA POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOM PODUZEĆU." Ekonomska misao i praksa 9, br. 2 (2000): 191-202. https://hrcak.srce.hr/222635
Harvard
Biočina Lobaš, I. (2000). 'SUSTAV UPRAVLJANJA POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOM PODUZEĆU', Ekonomska misao i praksa, 9(2), str. 191-202. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222635 (Datum pristupa: 28.10.2021.)
Vancouver
Biočina Lobaš I. SUSTAV UPRAVLJANJA POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOM PODUZEĆU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2000 [pristupljeno 28.10.2021.];9(2):191-202. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222635
IEEE
I. Biočina Lobaš, "SUSTAV UPRAVLJANJA POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOM PODUZEĆU", Ekonomska misao i praksa, vol.9, br. 2, str. 191-202, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222635. [Citirano: 28.10.2021.]

Sažetak
U ovom radu ukazuje se na važnost TQM-a u upravljanju suvremenim poduzećima, uz poseban naglasak na značaj njegove primjene u hotelijerstvu. Pojmovnim razgraničenjem i definiranjem specifičnih odnosa po pitanju kvalitete, u prvom dijelu rada ukazuje na nužnost koncentracije na dva aspekta upravljanja kvalitetom i to: a) na aspekt koji pretpostavlja izvanjsku operacionalizaciju sustava kroz praćenje interesa, i shodno definiranje vlastite politike kvalitete, karakterizirane
posebnošću i relativnošću glede "optimalnosti"; b) na aspekt koji kao podrška navedenog označava kodeks ponašanja, specifikaciju odgovornosti zaposlenika za određenu izvedbu aktivnosti u okviru zadatka, način na koji se ta izvedba olakšava i potiče, te stvara osjećaj
pripadnosti cjelini sustava. Kompleksnost problematike posebice dolazi do izražaja u drugom dijelu rada, gdje postaje razvidno da se konkurentnost u hotelskom poduzeću postiže realizacijom tražene kvalitete, efikasnijim upravljanjem ljudskim resursima, koji organizirani u stručno osposobljenim i kvalitetnim timovima, su spremni udovoljiti sve zahtjevnijim zadacima okruženja.

Ključne riječi
kvaliteta; upravljanje; ljudski resurs; turistička okolina; hotelijerstvo

Hrčak ID: 222635

URI
https://hrcak.srce.hr/222635

Posjeta: 201 *