hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ANALITIČKI HIJERARHIJSKI PROCES U STRATEŠKOM PLANIRANJU PRODAJE HOTELSKIH PODUZEĆA

Marija Dragičević ; Srednja škola, Korčula

Puni tekst: hrvatski, pdf (34 MB) str. 9-46 preuzimanja: 91* citiraj
APA 6th Edition
Dragičević, M. (2004). ANALITIČKI HIJERARHIJSKI PROCES U STRATEŠKOM PLANIRANJU PRODAJE HOTELSKIH PODUZEĆA. Ekonomska misao i praksa, 13 (1), 9-46. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222727
MLA 8th Edition
Dragičević, Marija. "ANALITIČKI HIJERARHIJSKI PROCES U STRATEŠKOM PLANIRANJU PRODAJE HOTELSKIH PODUZEĆA." Ekonomska misao i praksa, vol. 13, br. 1, 2004, str. 9-46. https://hrcak.srce.hr/222727. Citirano 25.09.2021.
Chicago 17th Edition
Dragičević, Marija. "ANALITIČKI HIJERARHIJSKI PROCES U STRATEŠKOM PLANIRANJU PRODAJE HOTELSKIH PODUZEĆA." Ekonomska misao i praksa 13, br. 1 (2004): 9-46. https://hrcak.srce.hr/222727
Harvard
Dragičević, M. (2004). 'ANALITIČKI HIJERARHIJSKI PROCES U STRATEŠKOM PLANIRANJU PRODAJE HOTELSKIH PODUZEĆA', Ekonomska misao i praksa, 13(1), str. 9-46. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222727 (Datum pristupa: 25.09.2021.)
Vancouver
Dragičević M. ANALITIČKI HIJERARHIJSKI PROCES U STRATEŠKOM PLANIRANJU PRODAJE HOTELSKIH PODUZEĆA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2004 [pristupljeno 25.09.2021.];13(1):9-46. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222727
IEEE
M. Dragičević, "ANALITIČKI HIJERARHIJSKI PROCES U STRATEŠKOM PLANIRANJU PRODAJE HOTELSKIH PODUZEĆA", Ekonomska misao i praksa, vol.13, br. 1, str. 9-46, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222727. [Citirano: 25.09.2021.]

Sažetak
Analitički, hijerarhijski, proces je metoda pogodna za donošenje strateških marketinških odluka. Mogućnosti njene primjene još nisu dovoljno iskorištene. Cilj rada je ukazati na specifičnosti metode i na mogućnost njezine primjene u donošenju strateških odluka o prodaji odnosno utvrđivanju prioriteta u prodaji hotelskih kapaciteta. U tu svrhu napravljen je model temeljen na istraživanju provedenom u HTP Korčula. Strateško marketinško planiranje je od velike važnosti i temelj je opstanka hotelskog poduzeća na konkurentnom turističkom tržištu. Njime se također utvrđuje zadovoljstvo potrošača pruženom uslugom. Budući da poduzeće to nastoji ostvariti uspješnom kombinacijom elemenata
marketinškog spleta, odluke koje se odnose na pojedine elemente su vrlo važne. Problem nastaje kod opredjeljivanja između više mogućnosti pri čemu AHP pruža velike šanse. Glavna prednost ove metode je uključivanje više kriterija varijabli, odnosno inkorporiranje i objektivnih i subjektivnih činitelja koji utječu na odluke. Za model je moguće napraviti i analizu osjetljivosti i konzistentnosti.

Ključne riječi
hotelsko poduzeće; strateško planiranje; prodaja; analitički hijerarhijski proces; prioriteti u prodaji

Hrčak ID: 222727

URI
https://hrcak.srce.hr/222727

Posjeta: 185 *