hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

STRATEGIJA RAZVOJA HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU

Vesna Vrtiprah   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0137-4007 ; Sveučilište u Dubrovniku
Ivona Vrdoljak Raguž ; Sveučilište u Dubrovniku
Tonći Svilokos   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4159-7918 ; Sveučilište u Dubrovniku

Puni tekst: hrvatski, pdf (697 KB) str. 25-48 preuzimanja: 272* citiraj
APA 6th Edition
Vrtiprah, V., Vrdoljak Raguž, I. i Svilokos, T. (2005). STRATEGIJA RAZVOJA HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU. Ekonomska misao i praksa, 14 (1), 25-48. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/222775
MLA 8th Edition
Vrtiprah, Vesna, et al. "STRATEGIJA RAZVOJA HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU." Ekonomska misao i praksa, vol. 14, br. 1, 2005, str. 25-48. https://hrcak.srce.hr/222775. Citirano 25.09.2021.
Chicago 17th Edition
Vrtiprah, Vesna, Ivona Vrdoljak Raguž i Tonći Svilokos. "STRATEGIJA RAZVOJA HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU." Ekonomska misao i praksa 14, br. 1 (2005): 25-48. https://hrcak.srce.hr/222775
Harvard
Vrtiprah, V., Vrdoljak Raguž, I., i Svilokos, T. (2005). 'STRATEGIJA RAZVOJA HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU', Ekonomska misao i praksa, 14(1), str. 25-48. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/222775 (Datum pristupa: 25.09.2021.)
Vancouver
Vrtiprah V, Vrdoljak Raguž I, Svilokos T. STRATEGIJA RAZVOJA HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2005 [pristupljeno 25.09.2021.];14(1):25-48. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222775
IEEE
V. Vrtiprah, I. Vrdoljak Raguž i T. Svilokos, "STRATEGIJA RAZVOJA HRVATSKOG TURIZMA U UVJETIMA GLOBALIZACIJE NA EUROPSKOM TRŽIŠTU", Ekonomska misao i praksa, vol.14, br. 1, str. 25-48, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/222775. [Citirano: 25.09.2021.]

Sažetak
U radu se istražuju trendovi u kretanju turizma na europskom tržištu, utjecaj globalizacijskih procesa na hrvatski turizam i mogućnosti razvoja hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije. Anketnim istraživanjem eksperata potvrđeno je da je za budući razvoj hrvatskog turizma u danim uvjetima prijeko potrebna modifikacija proizvoda i tržišta jer je danas na europsko turističko tržište moguće ući ravnopravno samo ako se tom istom prostoru strateški ponude novi sadržaji kojima se on sam obogaćuje. Hrvatska mora tržištu ponuditi raznovrstan proizvod koji će zadovoljiti zahtjeve različitih tržišnih segmenata i, polazeći od vlastitih specifičnosti, tržištu prilaziti selektivno. Za uspješno uključivanje Hrvatske u europske globalizacijske procese mora se diverzificirati ponuda, povisiti kvaliteta ponude i razviti selektivni oblici turizma, jer se turističko tržište diferenciralo poštujući zahtjeve tržišnih segmenata, europski način života i običaje.

Ključne riječi
globalizacija; europsko turističko tržište; Europska unija; hrvatski turizam

Hrčak ID: 222775

URI
https://hrcak.srce.hr/222775

Posjeta: 454 *