APA 6th Edition Car, V. (2007). Konvergirani javni medijski servis. Politička misao, 44 (2), 113-127. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/20645
MLA 8th Edition Car, Viktorija. "Konvergirani javni medijski servis." Politička misao, vol. 44, br. 2, 2007, str. 113-127. https://hrcak.srce.hr/20645. Citirano 08.03.2021.
Chicago 17th Edition Car, Viktorija. "Konvergirani javni medijski servis." Politička misao 44, br. 2 (2007): 113-127. https://hrcak.srce.hr/20645
Harvard Car, V. (2007). 'Konvergirani javni medijski servis', Politička misao, 44(2), str. 113-127. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/20645 (Datum pristupa: 08.03.2021.)
Vancouver Car V. Konvergirani javni medijski servis. Politička misao [Internet]. 2007 [pristupljeno 08.03.2021.];44(2):113-127. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20645
IEEE V. Car, "Konvergirani javni medijski servis", Politička misao, vol.44, br. 2, str. 113-127, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/20645. [Citirano: 08.03.2021.]
Sažetak Nezaustavljiv razvoj tehnologije uzrok je velikih mijena na društveno-ekonomskoj razini, a one se, između ostaloga, reflektiraju i na razvoj i promjene unutar medijske industrije. Tehnološkim dostignućima omogućen je razvoj novoga multimedijskog okruženja koje pritom ruši tradicionalne granice koje su postojale između telekomunikacija, audiovizualne industrije i informatike. Ovakvim razvojem ponajviše su profitirali pluralizam i raznolikost medija, a omogućenom interaktivnošću pojedinac prestaje biti pasivni korisnik medijskih sadržaja. Zbog ubrzanja procesa proizvodnje sadržaja i usluga, medijsko tržište postalo je izrazito kompetitivno, sve veća ponuda specijaliziranih sadržaja rezultirala je izraženom fragmentacijom publike, a kao posljedica toga smanjeni su prihodi od oglašavanja. Navedene promjene odrazile su se kako na komercijalne medije tako i na javni servis čija je programska ponuda bitno izmijenjena, a smanjenje publike otvara pitanje legitimnosti obvezne pristojbe te time i financijske stabilnosti odnosno opstanka ove javne usluge. Javni radiotelevizijski servis suočava se sa sve izraženijom krizom identiteta. Njegova je budućnost osigurana tek ako se redefinira i restrukturira te kao novi, konvergirani, multimedijski, interaktivni javni servis građanima osigura pristup širokoj ponudi informativnih, obrazovnih, ali i zabavnih sadržaja.