hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Marketing u proizvodnji hrane: analiza teorisjkih pristupa i trendova razvoja

Mirna Leko ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (342 KB) str. 181-185 preuzimanja: 65* citiraj
APA 6th Edition
Leko, M. (1995). Marketing u proizvodnji hrane: analiza teorisjkih pristupa i trendova razvoja. Ekonomski vjesnik, VIII (2), 181-185. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/227615
MLA 8th Edition
Leko, Mirna. "Marketing u proizvodnji hrane: analiza teorisjkih pristupa i trendova razvoja." Ekonomski vjesnik, vol. VIII, br. 2, 1995, str. 181-185. https://hrcak.srce.hr/227615. Citirano 24.09.2020.
Chicago 17th Edition
Leko, Mirna. "Marketing u proizvodnji hrane: analiza teorisjkih pristupa i trendova razvoja." Ekonomski vjesnik VIII, br. 2 (1995): 181-185. https://hrcak.srce.hr/227615
Harvard
Leko, M. (1995). 'Marketing u proizvodnji hrane: analiza teorisjkih pristupa i trendova razvoja', Ekonomski vjesnik, VIII(2), str. 181-185. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/227615 (Datum pristupa: 24.09.2020.)
Vancouver
Leko M. Marketing u proizvodnji hrane: analiza teorisjkih pristupa i trendova razvoja. Ekonomski vjesnik [Internet]. 1995 [pristupljeno 24.09.2020.];VIII(2):181-185. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/227615
IEEE
M. Leko, "Marketing u proizvodnji hrane: analiza teorisjkih pristupa i trendova razvoja", Ekonomski vjesnik, vol.VIII, br. 2, str. 181-185, 1995. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/227615. [Citirano: 24.09.2020.]

Sažetak
Složenost marketinga hrane jedan je od razloga što postoje brojne nedoumice i različiti pristupi njegovoj primjeni. U teoriji je poznato nekoliko pristupa ovoj problematici: funkcionalni, institucionalni i
robni, koje ubrajamo u skupinu tradicionalnih, te najsuvremeniji, tržišni pristup koji u središte analize stavlja potrošača, njegove potrebe i odnose koje razvija u svim dijelovima sustava proizvodnje hrane. Sustav proizvodnje hrane nužno se mora prilagođavati brojnim kvalitativnim i kvantitativnim promjenama okruženja, a da bi to mogao uspješno izvršiti, nužna je primjena marketinga, koja u suvremenom poslovanju u ovoj gospodarskoj aktivnosti danas stoji rame uz rame s proizvodnjom.

Ključne riječi
marketing; proizvodnja hrane; marketing hrane

Hrčak ID: 227615

URI
https://hrcak.srce.hr/227615

Posjeta: 112 *