hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.

Božo Skoko   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (291 KB) str. 61-83 preuzimanja: 857* citiraj
APA 6th Edition
Skoko, B. (2005). Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.. Politička misao, 42 (1), 61-83. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21052
MLA 8th Edition
Skoko, Božo. "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.." Politička misao, vol. 42, br. 1, 2005, str. 61-83. https://hrcak.srce.hr/21052. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Skoko, Božo. "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.." Politička misao 42, br. 1 (2005): 61-83. https://hrcak.srce.hr/21052
Harvard
Skoko, B. (2005). 'Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.', Politička misao, 42(1), str. 61-83. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21052 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Skoko B. Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.. Politička misao [Internet]. 2005 [pristupljeno 07.12.2019.];42(1):61-83. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21052
IEEE
B. Skoko, "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore – hrvatska iskustva 2005.", Politička misao, vol.42, br. 1, str. 61-83, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21052. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Autor se bavi ulogom televizijskih sučeljavanja u predizbornim
kampanjama za predsjedničke izbore te pitanjem – kako je pionirski
pokušaj njihova organiziranja u Hrvatskoj za predsjedničke izbore
2005. prihvaćen među hrvatskim biračima te koliko se njihova izvedba
razlikovala od američkih standarda, koji su organizatorima poslužili
kao uzor.
Naime, jedna od posebnosti predizborne kampanje za predsjedničke
izbore u Hrvatskoj 2005. bilo je organiziranje triju televizijskih
sučeljavanja Stjepana Mesića i Jadranke Kosor, dvoje kandidata koji
su ušli u drugi krug izbora. Sučeljavanja su organizirana na trima nacionalnim
televizijskim mrežama (HRT-u, RTL-u i Novoj TV) i postigla
su visoku gledanost.

Ključne riječi
sučeljavanje; kandidati; televizija; SAD; Hrvatska; birači; odnosi s javnošću

Hrčak ID: 21052

URI
https://hrcak.srce.hr/21052

[engleski]

Posjeta: 1.251 *