hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti

Aleksandar Bazala ; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (538 KB) str. 185-191 preuzimanja: 12* citiraj
APA 6th Edition
Bazala, A. (1991). Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti. Ekonomski vjesnik, IV (2), 185-191. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/228236
MLA 8th Edition
Bazala, Aleksandar. "Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti." Ekonomski vjesnik, vol. IV, br. 2, 1991, str. 185-191. https://hrcak.srce.hr/228236. Citirano 24.01.2020.
Chicago 17th Edition
Bazala, Aleksandar. "Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti." Ekonomski vjesnik IV, br. 2 (1991): 185-191. https://hrcak.srce.hr/228236
Harvard
Bazala, A. (1991). 'Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti', Ekonomski vjesnik, IV(2), str. 185-191. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/228236 (Datum pristupa: 24.01.2020.)
Vancouver
Bazala A. Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti. Ekonomski vjesnik [Internet]. 1991 [pristupljeno 24.01.2020.];IV(2):185-191. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/228236
IEEE
A. Bazala, "Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti", Ekonomski vjesnik, vol.IV, br. 2, str. 185-191, 1991. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/228236. [Citirano: 24.01.2020.]

Sažetak
Poduzetništvo i marketing zapravo predstavljaju u neku ruku sinonim koji pod odgovarajućim uvjetima može i treba primijeniti u institucijama društvenih djelatnosti. To znači da ćemo dobiti poduzetništvo, poslovnost i u sferi društvenih djelatnosti koje se neće ponašati niti u smislu "biti sam sebi svrha" niti u smislu nekog "lar pur lartizma".
Institucije društvenih djelatnosti prema tome treba da ostvaruju određeni financijski rezultat u vidu naknada za usluge koje pružaju s time da u smislu marketinga zadovoljavaju potrebe određenog segmenta društva, ljudi i institucija.
Iz toga proizlazi i nužnost sasvim drugačijeg razmišljanja i djelovanja odnosno postavljanja i razrade poslovne politike društvenih djelatnosti.

Ključne riječi
poduzetništvo; marketing; društvene djelatnosti

Hrčak ID: 228236

URI
https://hrcak.srce.hr/228236

Posjeta: 25 *