Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31306/s.62.1.6

Psihosocijalni čimbenici na radnom mjestu i zadovoljstvo radnika u hotelijerstvu

Snježana Kirin orcid id orcid.org/0000-0002-1349-6629 ; Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, Hrvatska
Barbara Šimić ; Veleučilište u Karlovcu, Karlovac, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 562 Kb

str. 1-10

preuzimanja: 1.000

citiraj


Sažetak

Zadovoljstvo na radu je skup pozitivnih ili negativnih osjećaja koje zaposlenici doživljavaju prema svojem poslu, a odnose se na čimbenike kao što su suradnici, sadržaj posla, nadređeni, plaća, uvjeti rada, radno vrijeme, unapređenje, priznanje, status, uspjeh, odgovornost, sigurnost, mogućnost razvoja i dr.
U radu je metodom anketnog upitnika zatvorenog tipa provedeno istraživanje o zadovoljstvu na radu između zaposlenika: servir, konobar, pomoćni kuhar i kuhar u jednom hotelu. Anketni upitnik sastoji se od 14 odjeljaka ukupno sa 24 pitanja, pri čemu su obuhvaćena opća pitanja te pitanja koja direktno utječu na zadovoljstvo radnika na radnom mjestu (plaća, radno vrijeme, sigurnost na radu, organiziranost radne organizacije, informiranost i dr.). Analizom dobivenih odgovora utvrđeno je da su radnici zadovoljni poduzećem po svim točkama upitnika, pri čemu se postotak zadovoljnih radnika kreće između 77 % i 100 %, ovisno o pitanju.

Ključne riječi

zadovoljstvo na radu; hotelijerstvo; anketni upitnik

Hrčak ID:

236605

URI

https://hrcak.srce.hr/236605

Datum izdavanja:

3.4.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.160 *