hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.3

RAZLOZI, UČESTALOST I IZVORI INFORMIRANJA MLADIH O FINANCIJSKIM PITANJIMA

Ivan Balabanić ; Fakultet hrvatskih studija, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (682 KB) str. 53-63 preuzimanja: 53* citiraj
APA 6th Edition
Balabanić, I. (2020). RAZLOZI, UČESTALOST I IZVORI INFORMIRANJA MLADIH O FINANCIJSKIM PITANJIMA. Media, culture and public relations, 11 (1), 53-63. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.3
MLA 8th Edition
Balabanić, Ivan. "RAZLOZI, UČESTALOST I IZVORI INFORMIRANJA MLADIH O FINANCIJSKIM PITANJIMA." Media, culture and public relations, vol. 11, br. 1, 2020, str. 53-63. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.3. Citirano 12.07.2020.
Chicago 17th Edition
Balabanić, Ivan. "RAZLOZI, UČESTALOST I IZVORI INFORMIRANJA MLADIH O FINANCIJSKIM PITANJIMA." Media, culture and public relations 11, br. 1 (2020): 53-63. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.3
Harvard
Balabanić, I. (2020). 'RAZLOZI, UČESTALOST I IZVORI INFORMIRANJA MLADIH O FINANCIJSKIM PITANJIMA', Media, culture and public relations, 11(1), str. 53-63. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.3
Vancouver
Balabanić I. RAZLOZI, UČESTALOST I IZVORI INFORMIRANJA MLADIH O FINANCIJSKIM PITANJIMA. Media, culture and public relations [Internet]. 2020 [pristupljeno 12.07.2020.];11(1):53-63. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.3
IEEE
I. Balabanić, "RAZLOZI, UČESTALOST I IZVORI INFORMIRANJA MLADIH O FINANCIJSKIM PITANJIMA", Media, culture and public relations, vol.11, br. 1, str. 53-63, 2020. [Online]. https://doi.org/10.32914/mcpr.11.1.3

Sažetak
Financijska pismenost i financijska informiranost opisuju se kao znanje, vještine i ponašanje koji mogu ukloniti nepoželjne financijske rizike, kao i potaknuti poduzetničko ponašanje. Sa službenim takvim opismenjavanjem i obrazovanjem građana započelo su u svijetu početkom 2003. godine, a sustavnija istraživanja o toj tematici u Hrvatskoj su započela početkom 2015. S obzirom na to da su nositelji trendova mladi, ovo istraživanje usmjereno je na utvrđivanje informiranosti mladih o financijskim pitanjima, kao preduvjeta financijske pismenosti. U istraživanju smo se koristili mješovitom metodologijom koristeći Sequential Explanatory Design. Prvi dio istraživanja je proveden metodom ankete na uzorku od 1731 studenta, a drugi metodom fokus grupa koje su uključile 21 sudionika.

Ključne riječi
financijska pismenost; konzumacija medija; financijska informiranost; mješovita metodologija

Hrčak ID: 237722

URI
https://hrcak.srce.hr/237722

[engleski]

Posjeta: 122 *