Esej
Filozofija podučavanja: pet vodećih principa
Cintija Ašperger
Puni tekst: hrvatski pdf 173 Kb
str. 58-69
preuzimanja: 317
citiraj
APA 6th Edition
Ašperger, C. (2020). Filozofija podučavanja: pet vodećih principa
. Kazalište, XXIII (81/82/83), 58-69. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/238522
MLA 8th Edition
Ašperger, Cintija. "Filozofija podučavanja: pet vodećih principa
." Kazalište, vol. XXIII, br. 81/82/83, 2020, str. 58-69. https://hrcak.srce.hr/238522. Citirano 04.05.2024.
Chicago 17th Edition
Ašperger, Cintija. "Filozofija podučavanja: pet vodećih principa
." Kazalište XXIII, br. 81/82/83 (2020): 58-69. https://hrcak.srce.hr/238522
Harvard
Ašperger, C. (2020). 'Filozofija podučavanja: pet vodećih principa
', Kazalište, XXIII(81/82/83), str. 58-69. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/238522 (Datum pristupa: 04.05.2024.)
Vancouver
Ašperger C. Filozofija podučavanja: pet vodećih principa
. Kazalište [Internet]. 2020 [pristupljeno 04.05.2024.];XXIII(81/82/83):58-69. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/238522
IEEE
C. Ašperger, "Filozofija podučavanja: pet vodećih principa
", Kazalište, vol.XXIII, br. 81/82/83, str. 58-69, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/238522. [Citirano: 04.05.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
238522
URI
https://hrcak.srce.hr/238522
Datum izdavanja:
10.5.2020.
Posjeta: 664
*