hrcak mascot   Srce   HID

Ostalo

Analiza rezultata provedene ankete o zadovoljstvu korisnika uslugama Gradske knjižnice i čitaonice Požega

Mirjana Franculčić ; Gradska knjižnica i čitaonica Požega

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 9-28 preuzimanja: 3* citiraj
APA 6th Edition
Franculčić, M. (2018). Analiza rezultata provedene ankete o zadovoljstvu korisnika uslugama Gradske knjižnice i čitaonice Požega. Knjižničarstvo, 22 (1-2), 9-28. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/239614
MLA 8th Edition
Franculčić, Mirjana. "Analiza rezultata provedene ankete o zadovoljstvu korisnika uslugama Gradske knjižnice i čitaonice Požega." Knjižničarstvo, vol. 22, br. 1-2, 2018, str. 9-28. https://hrcak.srce.hr/239614. Citirano 07.08.2020.
Chicago 17th Edition
Franculčić, Mirjana. "Analiza rezultata provedene ankete o zadovoljstvu korisnika uslugama Gradske knjižnice i čitaonice Požega." Knjižničarstvo 22, br. 1-2 (2018): 9-28. https://hrcak.srce.hr/239614
Harvard
Franculčić, M. (2018). 'Analiza rezultata provedene ankete o zadovoljstvu korisnika uslugama Gradske knjižnice i čitaonice Požega', Knjižničarstvo, 22(1-2), str. 9-28. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/239614 (Datum pristupa: 07.08.2020.)
Vancouver
Franculčić M. Analiza rezultata provedene ankete o zadovoljstvu korisnika uslugama Gradske knjižnice i čitaonice Požega. Knjižničarstvo [Internet]. 2018 [pristupljeno 07.08.2020.];22(1-2):9-28. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239614
IEEE
M. Franculčić, "Analiza rezultata provedene ankete o zadovoljstvu korisnika uslugama Gradske knjižnice i čitaonice Požega", Knjižničarstvo, vol.22, br. 1-2, str. 9-28, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/239614. [Citirano: 07.08.2020.]

Sažetak
Zadovoljstvo korisnika uslugama knjižnice izuzetno je važno. Pokazatelj je to uspješnosti rada knjižnice, a do iskazanog zadovoljstva uslugama knjižnice moguće je doći najčešće putem anketnih upitnika na određenom uzorku ispitanika. Gradska knjižnica i čitaonica Požega provela je anketu o zadovoljstvu korisnika uslugama knjižnice s ciljem utvrđivanja područja rada s kojima korisnici nisu zadovoljni te će nastojati ukloniti uzroke nepovoljno ocijenjenih područja na temelju dobivenih rezultata. Anketom su se također ispitale želje i potrebe korisnika da bi se njihovo mišljenje implementiralo u strukturiranje novih usluga. Naime, Gradska knjižnica i čitaonica nalazi se na prekretnici svoga razvoja jer joj slijedi preseljenje u novu zgradu koja će po svojoj kvadraturi i organizaciji prostora omogućiti potpuno rekonstruiranje dosadašnjeg načina poslovanja i uvođenje mnogih novih usluga i programa. Anketa je provedena u Noći knjige 2018., prilikom čega su ispitanici informirani u koju svrhu ispunjavaju anketu. Interes je bio vrlo dobar, a rezultati toga istraživanja pokazatelji su uspješnosti rada knjižnice. U članku su analizirani rezultati ankete koji ukazuju na (ne)zadovoljstvo ispitanika i iskazani su tekstualno i grafički u broju i postotku.

Ključne riječi
Gradska knjižnica i čitaonica Požega, anketiranje, zadovoljstvo korisnika, vrednovanje knjižničnih usluga, mjerenje uspješnosti poslovanja, knjižnični prostor, nove usluge

Hrčak ID: 239614

URI
https://hrcak.srce.hr/239614

[engleski]

Posjeta: 8 *