hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

BIBLIJSKA DIDAKTIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM VJERONAUKU

Jadranka Garmaz ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (207 KB) str. 607-628 preuzimanja: 2.443* citiraj
APA 6th Edition
Garmaz, J. (2007). BIBLIJSKA DIDAKTIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM VJERONAUKU. Crkva u svijetu, 42 (4), 607-628. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/22346
MLA 8th Edition
Garmaz, Jadranka. "BIBLIJSKA DIDAKTIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM VJERONAUKU." Crkva u svijetu, vol. 42, br. 4, 2007, str. 607-628. https://hrcak.srce.hr/22346. Citirano 06.12.2019.
Chicago 17th Edition
Garmaz, Jadranka. "BIBLIJSKA DIDAKTIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM VJERONAUKU." Crkva u svijetu 42, br. 4 (2007): 607-628. https://hrcak.srce.hr/22346
Harvard
Garmaz, J. (2007). 'BIBLIJSKA DIDAKTIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM VJERONAUKU', Crkva u svijetu, 42(4), str. 607-628. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/22346 (Datum pristupa: 06.12.2019.)
Vancouver
Garmaz J. BIBLIJSKA DIDAKTIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM VJERONAUKU. Crkva u svijetu [Internet]. 2007 [pristupljeno 06.12.2019.];42(4):607-628. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22346
IEEE
J. Garmaz, "BIBLIJSKA DIDAKTIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM VJERONAUKU", Crkva u svijetu, vol.42, br. 4, str. 607-628, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22346. [Citirano: 06.12.2019.]

Sažetak
Pitanje o suvremenim načinima komuniciranja s Biblijom jedno je od gorućih vjeronaučnih pitanja i implicira kategorije iskustva, relevantnosti i životne orijentacije. Ono glasi: na koji način Biblija današnjim učenicima može ponuditi životnu orijentaciju? Kako se može povezati životno iskustvo učenika s onim biblijskog čovjeka tako da biblijska istina o tome da Bog ljubi čovjeka postane učenicima plauzibilna i relevantna za život? Na neka od tih pitanja u ovom ćemo radu odgovoriti s didaktičko-metodičkog stajališta. U prvom dijelu riječ je o pedagoškoj ulozi Biblije u vjeronauku. U drugom podastiremo načela iskustvene i cjelovite nastave u komunikaciji s Biblijom. U trećem dijelu izlažemo didaktičko-metodičke elemente u pristupu Bibliji i neke suvremene metode vjeronaučnog rada s Biblijom. Dodatak potvrđuje središnjost biblijskih sadržaja u Planu i programu katoličkoga vjeronauka za osnovnu školu i nudi njihov pregled po razredima.

Ključne riječi
Biblija; vjeronauk; metode komunikacije s Biblijom; cjelovito i iskustveno učenje; vjeronaučni program

Hrčak ID: 22346

URI
https://hrcak.srce.hr/22346

[engleski]

Posjeta: 2.940 *