hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.

Božo Skoko

Puni tekst: hrvatski, pdf (193 KB) str. 67-82 preuzimanja: 2.250* citiraj
APA 6th Edition
Skoko, B. (2004). Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.. Medijska istraživanja, 10 (1), 67-82. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/23012
MLA 8th Edition
Skoko, Božo. "Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.." Medijska istraživanja, vol. 10, br. 1, 2004, str. 67-82. https://hrcak.srce.hr/23012. Citirano 27.06.2019.
Chicago 17th Edition
Skoko, Božo. "Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.." Medijska istraživanja 10, br. 1 (2004): 67-82. https://hrcak.srce.hr/23012
Harvard
Skoko, B. (2004). 'Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.', Medijska istraživanja, 10(1), str. 67-82. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/23012 (Datum pristupa: 27.06.2019.)
Vancouver
Skoko B. Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.. Medijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 27.06.2019.];10(1):67-82. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23012
IEEE
B. Skoko, "Kvantitativni i kvalitativni dosezi odnosa s javnošću u Hrvatskoj 2003.", Medijska istraživanja, vol.10, br. 1, str. 67-82, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/23012. [Citirano: 27.06.2019.]

Sažetak
Autor analizira povijest i razvoj struke za odnose s javnošću u Hrvatskoj te
ocjenjuje njezin organizacijski ustroj, kadrovsku strukturu te kvantitativne i
kvalitativne dosege na temelju istraživanja Hrvatske udruge za odnose s javnošću
tijekom travnja godine 2003. u 206 poduzeća i 44 institucije državne
uprave. Analizom stanja i usporedbom sa zapadnim trendovima, autor zapaža
temeljne kvalitativne i kvantitativne nedostatke u razvoju struke odnosa s javnošću
u Hrvatskoj te upozorava na moguće uzroke takvog stanja – nepostojanje
standardizacije unutar struke, minimalne mogućnosti izobrazbe za odnose
s javnošću te nedovoljno poslovnih ljudi i državnih dužnosnika koji razumiju
prednosti te nove upravljačke djelatnosti.

Ključne riječi
odnosi s javnošću; poduzeća; državne institucije; Hrvatska; struka; organizacija

Hrčak ID: 23012

URI
https://hrcak.srce.hr/23012

[engleski]

Posjeta: 2.890 *