APA 6th Edition Proroković, A. i Gregov, Lj. (2020). NEKI ASPEKTI MORALNOSTI SREDNJOŠKOLACA U KONTEKSTU ATRAKTIVNOSTI ŠKOLSKIH PROGRAMA. Magistra Iadertina, 15 (1), 9-22. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/249852
MLA 8th Edition Proroković, Ana i Ljiljana Gregov. "NEKI ASPEKTI MORALNOSTI SREDNJOŠKOLACA U KONTEKSTU ATRAKTIVNOSTI ŠKOLSKIH PROGRAMA." Magistra Iadertina, vol. 15, br. 1, 2020, str. 9-22. https://hrcak.srce.hr/249852. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition Proroković, Ana i Ljiljana Gregov. "NEKI ASPEKTI MORALNOSTI SREDNJOŠKOLACA U KONTEKSTU ATRAKTIVNOSTI ŠKOLSKIH PROGRAMA." Magistra Iadertina 15, br. 1 (2020): 9-22. https://hrcak.srce.hr/249852
Harvard Proroković, A., i Gregov, Lj. (2020). 'NEKI ASPEKTI MORALNOSTI SREDNJOŠKOLACA U KONTEKSTU ATRAKTIVNOSTI ŠKOLSKIH PROGRAMA', Magistra Iadertina, 15(1), str. 9-22. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/249852 (Datum pristupa: 23.01.2021.)
Vancouver Proroković A, Gregov Lj. NEKI ASPEKTI MORALNOSTI SREDNJOŠKOLACA U KONTEKSTU ATRAKTIVNOSTI ŠKOLSKIH PROGRAMA. Magistra Iadertina [Internet]. 2020 [pristupljeno 23.01.2021.];15(1):9-22. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249852
IEEE A. Proroković i Lj. Gregov, "NEKI ASPEKTI MORALNOSTI SREDNJOŠKOLACA U KONTEKSTU ATRAKTIVNOSTI ŠKOLSKIH PROGRAMA", Magistra Iadertina, vol.15, br. 1, str. 9-22, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249852. [Citirano: 23.01.2021.]
Sažetak Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi potencijalne prediktore koji dobro diskriminiraju učenike srednjih škola (programa) različitih razina atraktivnosti, pri čemu je naglasak bio na neke sociodemografske karakteristike učenika i neke komponente njihove moralnosti. Istraživanje je provedeno na završnim razredima (treći i četvrti razred) gimnazija i strukovnih srednjih škola u Zadru. Škole su kategorizirane u četiri kategorije (niska, srednja, visoka i vrlo visoka atraktivnost) na osnovi prosječnog školskog uspjeha njihovih učenika u osnovnoj školi i interesa za upis u tu školu. Iz svake kategorije izabrana je jedna srednja škola (dva razredna odjeljenja) u kojoj je provedeno istraživanje na 189 srednjoškolaca. Analiza dobivenih rezultata pokazala je postojanje dviju značajnih diskriminacijskih funkcija koje vrlo dobro determiniraju izbor/upis srednjoškolskih programa različite atraktivnosti. Prva diskriminacijska funkcija uglavnom je saturirana razinom moralnog rasuđivanja, samopercepcijom moralnih kvaliteta te financijskim statusom obitelji, a ujedno ima i najveću prediktivnu snagu za izbor gimnazijskih u odnosu na strukovne programe. Druga diskriminacijska funkcija ima manju prediktivnu važnost te uključuje i neke druge sociodemografske značajke (spol, veličina mjesta življenja). Ova funkcija također značajno doprinosi objašnjenju ukupne varijance kriterijske varijable na način da u većoj mjeri razlikuje upise u srednjoškolske programe sličnijih sadržaja (na primjer, razlike u atraktivnosti unutar različitih gimnazijskih programa).