APA 6th Edition Kuščević, D., Ćosić, M. i Mišurac, I. (2020). SAMOPROCJENA UČITELJICA O RAZINI POVEZIVANJA LIKOVNIH I MATEMATIČKIH SADRŽAJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE. Magistra Iadertina, 15 (1), 23-40. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/249853
MLA 8th Edition Kuščević, Dubravka, et al. "SAMOPROCJENA UČITELJICA O RAZINI POVEZIVANJA LIKOVNIH I MATEMATIČKIH SADRŽAJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE." Magistra Iadertina, vol. 15, br. 1, 2020, str. 23-40. https://hrcak.srce.hr/249853. Citirano 23.01.2021.
Chicago 17th Edition Kuščević, Dubravka, Miroslava Ćosić i Irena Mišurac. "SAMOPROCJENA UČITELJICA O RAZINI POVEZIVANJA LIKOVNIH I MATEMATIČKIH SADRŽAJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE." Magistra Iadertina 15, br. 1 (2020): 23-40. https://hrcak.srce.hr/249853
Harvard Kuščević, D., Ćosić, M., i Mišurac, I. (2020). 'SAMOPROCJENA UČITELJICA O RAZINI POVEZIVANJA LIKOVNIH I MATEMATIČKIH SADRŽAJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE', Magistra Iadertina, 15(1), str. 23-40. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/249853 (Datum pristupa: 23.01.2021.)
Vancouver Kuščević D, Ćosić M, Mišurac I. SAMOPROCJENA UČITELJICA O RAZINI POVEZIVANJA LIKOVNIH I MATEMATIČKIH SADRŽAJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE. Magistra Iadertina [Internet]. 2020 [pristupljeno 23.01.2021.];15(1):23-40. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249853
IEEE D. Kuščević, M. Ćosić i I. Mišurac, "SAMOPROCJENA UČITELJICA O RAZINI POVEZIVANJA LIKOVNIH I MATEMATIČKIH SADRŽAJA U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE", Magistra Iadertina, vol.15, br. 1, str. 23-40, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249853. [Citirano: 23.01.2021.]
Sažetak Tema rada je samoprocjena učiteljica o povezivanju likovnih i matematičkih sadržaja u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu definiraju se pojmovi korelacija i samoprocjena, znanost i umjetnost i njihova refleksija na obrazovanje. Korelacija je temelj suvremenog obrazovanja, omogućava stvaranje cjelovite harmonične slike znanja. Samoprocjena je jedan od osnovnih načina procjene vlastitoga rada, omogućava učiteljima da uoče prednosti i nedostatke u vlastitom radu i poboljšaju proces poučavanja. Znanost i umjetnost važne su u životu pojedinca, međuovisne su, njihov suodnos vidljiv je u odgoju i obrazovanju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 199 učiteljica na području Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da učiteljice shvaćaju važnost povezivanja sadržaja ovih dvaju predmeta te se smatraju kompetentnima i motiviranima, ali u praksi korelaciju nedovoljno provode. Istraživanje također ukazuje da su se o korelaciji učiteljice uglavnom samoinicijativno informirale i obrazovale što ukazuje na potrebu za uključivanjem ovih sadržaja u njihovo fakultetsko obrazovanje.