hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Projekt medijskog i informatičkog opismenjavanja u Europi: Primjer Slovenije

Karmen Erjavec

Fulltext: english, pdf (189 KB) pages 63-84 downloads: 1.006* cite
APA 6th Edition
Erjavec, K. (2002). The Media and Computer Literacy Project in Europe: The Case of Slovenia. Medijska istraživanja, 8 (2), 63-84. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/23349
MLA 8th Edition
Erjavec, Karmen. "The Media and Computer Literacy Project in Europe: The Case of Slovenia." Medijska istraživanja, vol. 8, no. 2, 2002, pp. 63-84. https://hrcak.srce.hr/23349. Accessed 24 Jul. 2019.
Chicago 17th Edition
Erjavec, Karmen. "The Media and Computer Literacy Project in Europe: The Case of Slovenia." Medijska istraživanja 8, no. 2 (2002): 63-84. https://hrcak.srce.hr/23349
Harvard
Erjavec, K. (2002). 'The Media and Computer Literacy Project in Europe: The Case of Slovenia', Medijska istraživanja, 8(2), pp. 63-84. Available at: https://hrcak.srce.hr/23349 (Accessed 24 July 2019)
Vancouver
Erjavec K. The Media and Computer Literacy Project in Europe: The Case of Slovenia. Medijska istraživanja [Internet]. 2002 [cited 2019 July 24];8(2):63-84. Available from: https://hrcak.srce.hr/23349
IEEE
K. Erjavec, "The Media and Computer Literacy Project in Europe: The Case of Slovenia", Medijska istraživanja, vol.8, no. 2, pp. 63-84, 2002. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/23349. [Accessed: 24 July 2019]

Abstracts
Cilj rada je prikazati kritički pristup projektu medijskog i računalnog opismenjavanja
u Sloveniji. Članak je podijeljen u četiri dijela. U prvom dijelu
prikazana je komparativna analiza nastave o medijima i računalima devedesetih
u Europi. Projekt medijske pismenosti (media literacy) u Sloveniji procjenjuje
se drugom dijelu. U trećem dijelu, o projektu računalnog opismenjavanja
u Sloveniji raspravlja se usporedo s osnovama informacijske pismenosti koja
uključuje sposobnost pristupa, analize, kritičke procjene i proizvodnje različitih
medijskih oblika za novine, televiziju ili radio, računalo i ostale medije,
jednako kao i razvijanje vještina i prakse potrebne za aktivno sudjelovanje
građana u procesu demokracije. Četvrti dio analizira razloge zbog kojih project
računalnog opismenjavanja prevladava nad projektom medijskog opismenjavanja.
Između projekta medijskog i računalnog opismenjavanja, projekt računalnog
opismenjavanja ima veću podršku autoriteta, zato što je u skladu s općim
političkim i ekonomskim načelima vrijednosti u slovenskom društvu. Ovaj
članak upućuje na to da bi stručnjaci i kreatori školovanja za medije, trebali
pažljivo preispitati politiku medijskog opismenjavanja te dati jasnu podršku
cjelovitoj informacijskoj pismenosti.

Keywords
informacijska pismenost; obrazovanje za medije; obrazovni sustavi; Slovenija; Europa

Hrčak ID: 23349

URI
https://hrcak.srce.hr/23349

[english]

Visits: 1.424 *