hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication
https://doi.org/10.31823/d.29.1.5

Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe

Tihana Škojo ; Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (178 KB) pages 91-108 downloads: 124* cite
APA 6th Edition
Škojo, T. (2021). Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe. Diacovensia, 29. (1.), 91-108. https://doi.org/10.31823/d.29.1.5
MLA 8th Edition
Škojo, Tihana. "Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe." Diacovensia, vol. 29., no. 1., 2021, pp. 91-108. https://doi.org/10.31823/d.29.1.5. Accessed 16 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Škojo, Tihana. "Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe." Diacovensia 29., no. 1. (2021): 91-108. https://doi.org/10.31823/d.29.1.5
Harvard
Škojo, T. (2021). 'Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe', Diacovensia, 29.(1.), pp. 91-108. https://doi.org/10.31823/d.29.1.5
Vancouver
Škojo T. Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe. Diacovensia [Internet]. 2021 [cited 2021 October 16];29.(1.):91-108. https://doi.org/10.31823/d.29.1.5
IEEE
T. Škojo, "Osvrt na emocionalni aspekt slušanja glazbe", Diacovensia, vol.29., no. 1., pp. 91-108, 2021. [Online]. https://doi.org/10.31823/d.29.1.5

Abstracts
Unatoč iznimnom zanimanju za istraživanja emocija u glazbi, tek rijetki glazbeni pedagozi upozoravaju na važnost toga fenomena u nastavi glazbe.
U predstavljenom se radu analiziraju rezultati empirijskoga istraživanja radi utvrđivanja doživljenih emocija na slušanje sljedećih glazbenih primjera: C. Saint-Saëns: Karneval životinja, Finale; I. Stravinski: Posvećenje proljeća, Uvod; J. Williams: Schindlerova lista; F. Livadić: Nokturno u fis molu; I. Malec: Lumina te I. Krajač, K. Metikoš i M. Prohaska: Gubec-Beg, Janino ludilo.
Rezultati istraživanja aktualiziraju važnost emocionalnoga odgovora učenika na glazbeno djelo te doprinose nastojanjima po-jedinih glazbenih pedagoga da naglase potrebu za cjelovitim primanjem glazbenoga djela koje će uz znanje i razumijevanje uključivati i emocionalnu dimenziju.

Keywords
emocije; slušanje; glazbeno djelo; glazbeni repertoar; glazbeni pedagog; nastava glazbene kulture; učenik

Hrčak ID: 255909

URI
https://hrcak.srce.hr/255909

[english]

Visits: 272 *