hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

STUDENTS' FEEDBACK ON THE ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF IMPLEMENTING HNOS (CROATIAN NATIONAL EDUCATION STANDARD) IN THE TEACHING OF HISTORY IN PRIMARY SCHOOLS

Slavica Ćosić ; Osnovna škola

Puni tekst: hrvatski, pdf (127 KB) str. 117-124 preuzimanja: 2.764* citiraj
APA 6th Edition
Ćosić, S. (2008). POVRATNA INFORMACIJA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA O PREDNOSTIMA I NEDOSTATCIMA HNOS-a U NASTAVI POVIJESTI. Život i škola, LIV (19), 117-124. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/24074
MLA 8th Edition
Ćosić, Slavica. "POVRATNA INFORMACIJA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA O PREDNOSTIMA I NEDOSTATCIMA HNOS-a U NASTAVI POVIJESTI." Život i škola, vol. LIV, br. 19, 2008, str. 117-124. https://hrcak.srce.hr/24074. Citirano 11.04.2021.
Chicago 17th Edition
Ćosić, Slavica. "POVRATNA INFORMACIJA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA O PREDNOSTIMA I NEDOSTATCIMA HNOS-a U NASTAVI POVIJESTI." Život i škola LIV, br. 19 (2008): 117-124. https://hrcak.srce.hr/24074
Harvard
Ćosić, S. (2008). 'POVRATNA INFORMACIJA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA O PREDNOSTIMA I NEDOSTATCIMA HNOS-a U NASTAVI POVIJESTI', Život i škola, LIV(19), str. 117-124. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/24074 (Datum pristupa: 11.04.2021.)
Vancouver
Ćosić S. POVRATNA INFORMACIJA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA O PREDNOSTIMA I NEDOSTATCIMA HNOS-a U NASTAVI POVIJESTI. Život i škola [Internet]. 2008 [pristupljeno 11.04.2021.];LIV(19):117-124. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/24074
IEEE
S. Ćosić, "POVRATNA INFORMACIJA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA O PREDNOSTIMA I NEDOSTATCIMA HNOS-a U NASTAVI POVIJESTI", Život i škola, vol.LIV, br. 19, str. 117-124, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/24074. [Citirano: 11.04.2021.]

Sažetak
The paper discusses the results of a poll conducted with 81 students in four 7th grades of the primary school Vladimir Nazor in Čepin. The aim was to find out the students' opinion about the 'new' way of working and using 'old' textbooks, about how difficult it is for them to learn now, whether they know more or less, how they feel during history classes, and what suggestions they have for improving the teaching of history and HNOS in general.

Ključne riječi
HNOS; history teaching

Hrčak ID: 24074

URI
https://hrcak.srce.hr/24074

[hrvatski]

Posjeta: 3.329 *