APA 6th Edition Mihajlovski, V. (2006). VJEŽBENIČKI MODEL GOVORNE IGRE S DAROVITOM DJECOM PREDŠKOLSKE DOBI. Život i škola, LII (15-16), 57-62. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25027
MLA 8th Edition Mihajlovski, Vladimir. "VJEŽBENIČKI MODEL GOVORNE IGRE S DAROVITOM DJECOM PREDŠKOLSKE DOBI." Život i škola, vol. LII, br. 15-16, 2006, str. 57-62. https://hrcak.srce.hr/25027. Citirano 14.04.2021.
Chicago 17th Edition Mihajlovski, Vladimir. "VJEŽBENIČKI MODEL GOVORNE IGRE S DAROVITOM DJECOM PREDŠKOLSKE DOBI." Život i škola LII, br. 15-16 (2006): 57-62. https://hrcak.srce.hr/25027
Harvard Mihajlovski, V. (2006). 'VJEŽBENIČKI MODEL GOVORNE IGRE S DAROVITOM DJECOM PREDŠKOLSKE DOBI', Život i škola, LII(15-16), str. 57-62. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25027 (Datum pristupa: 14.04.2021.)
Vancouver Mihajlovski V. VJEŽBENIČKI MODEL GOVORNE IGRE S DAROVITOM DJECOM PREDŠKOLSKE DOBI. Život i škola [Internet]. 2006 [pristupljeno 14.04.2021.];LII(15-16):57-62. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25027
IEEE V. Mihajlovski, "VJEŽBENIČKI MODEL GOVORNE IGRE S DAROVITOM DJECOM PREDŠKOLSKE DOBI", Život i škola, vol.LII, br. 15-16, str. 57-62, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25027. [Citirano: 14.04.2021.]
Sažetak Model govorne igre kojeg prikazuje autor ovoga rada: prof. dr Vladimir Mihajlovski iz Republike Makedonije primjenjen je na bazi postojećih programskih sadržaja za redovite vježbe sa studentima na grupi za predškolski odgoj iz nastavnih predmeta: metodika odgojno-obrazovnog rada kulture govora i metodika za nadarenu djecu na Pedagoškom fakultetu u Republici Makedoniji. Vježbeniči model autora ovoga rada prikazan je u obliku govornih i jezičnih igara u
okviru odgojno-obrazovnih područja: razvoj i kultura govora, poznavanje prirode i društva, sredine i okolice i matematike, kao jedna moguća modificirana forma inkorporirana u moderni kurikulum u odgojno-obrazovnim aktivnostima kod djece predškolske dobi, fundirana na šest godišnjih neposrednih praktičnih hospitacija i vježbanja sa studentima, budućim učiteljima i na vrijednostima makedonske metodike.