hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KAKO SE UČENICI OSJEĆAJU U ŠKOLI

Jasna Relja ; Osnovna škola Đuro Ester, Koprivnica, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (149 KB) str. 87-96 preuzimanja: 10.708* citiraj
APA 6th Edition
Relja, J. (2006). KAKO SE UČENICI OSJEĆAJU U ŠKOLI. Život i škola, LII (15-16), 87-96. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25033
MLA 8th Edition
Relja, Jasna. "KAKO SE UČENICI OSJEĆAJU U ŠKOLI." Život i škola, vol. LII, br. 15-16, 2006, str. 87-96. https://hrcak.srce.hr/25033. Citirano 11.04.2021.
Chicago 17th Edition
Relja, Jasna. "KAKO SE UČENICI OSJEĆAJU U ŠKOLI." Život i škola LII, br. 15-16 (2006): 87-96. https://hrcak.srce.hr/25033
Harvard
Relja, J. (2006). 'KAKO SE UČENICI OSJEĆAJU U ŠKOLI', Život i škola, LII(15-16), str. 87-96. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25033 (Datum pristupa: 11.04.2021.)
Vancouver
Relja J. KAKO SE UČENICI OSJEĆAJU U ŠKOLI. Život i škola [Internet]. 2006 [pristupljeno 11.04.2021.];LII(15-16):87-96. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25033
IEEE
J. Relja, "KAKO SE UČENICI OSJEĆAJU U ŠKOLI", Život i škola, vol.LII, br. 15-16, str. 87-96, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25033. [Citirano: 11.04.2021.]

Sažetak
U radu autorica govori o istraživanju provedenom u osnovnoj školi u četvrtim i sedmim razredima o tome kako se učenici osjećaju u školi, tj. vole li školu, na kojim se nastavnim satima osjećaju najbolje. Istraživanje je provedeno anketnim upitnikom. Dobiveni rezultati ukazuju na to da učenici osnovne škole vole ići u školu, s tim što zainteresiranost za školu opada što je uzrast učenika viši. Više pozitivnih osjećaja o školi izražavaju djevojčice nego dječaci. Učenici, i višeg, i nižeg uzrasta najbolje se osjećaju na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture zbog osjećaja opuštenosti i aktivnosti. Zadatak je dobroga učitelja i kvalitetnoga nastavnoga plana i programa ostvarenje svih odgojnih i obrazovnih potencijala učenika.

Ključne riječi
školsko ozračje; nastavni plan i program; međuljudski odnosi

Hrčak ID: 25033

URI
https://hrcak.srce.hr/25033

[engleski]

Posjeta: 12.781 *