hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

METODIČKI PRISTUPI FILMU U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Vesna Bjedov ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (563 KB) str. 123-131 preuzimanja: 19.355* citiraj
APA 6th Edition
Bjedov, V. (2006). METODIČKI PRISTUPI FILMU U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola, LII (15-16), 123-131. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25038
MLA 8th Edition
Bjedov, Vesna. "METODIČKI PRISTUPI FILMU U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola, vol. LII, br. 15-16, 2006, str. 123-131. https://hrcak.srce.hr/25038. Citirano 05.12.2021.
Chicago 17th Edition
Bjedov, Vesna. "METODIČKI PRISTUPI FILMU U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE." Život i škola LII, br. 15-16 (2006): 123-131. https://hrcak.srce.hr/25038
Harvard
Bjedov, V. (2006). 'METODIČKI PRISTUPI FILMU U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE', Život i škola, LII(15-16), str. 123-131. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25038 (Datum pristupa: 05.12.2021.)
Vancouver
Bjedov V. METODIČKI PRISTUPI FILMU U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE. Život i škola [Internet]. 2006 [pristupljeno 05.12.2021.];LII(15-16):123-131. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25038
IEEE
V. Bjedov, "METODIČKI PRISTUPI FILMU U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE", Život i škola, vol.LII, br. 15-16, str. 123-131, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25038. [Citirano: 05.12.2021.]

Sažetak
Nastava se filma odvija u okviru programskih sadržaja nastavnoga predmeta hrvatskoga jezika, područja medijske kulture. U nastavi je filma u prvome planu filmska kultura koja podrazumijeva ostvarivanje odgojnih i filmskoobrazovnih ciljeva, a ostvaruje se na metodičkim načelima nastave filma. U nižim se razredima osnovne škole filmu pristupa literarno-dramski, ali je također važno posvetiti pozornost filmskim osobitostima. Kada govorimo o metodičkim pristupima nastavi filma, u tradicionalnoj su nastavi prevladavali
reproduktivni i predavački, a u suvremenoj se prednost daje onim pristupima koji u središte pozornosti stavljaju učenika. U tom smislu, možemo govoriti o školskoj interpretaciji, problemskom i korelacijsko-integracijskom pristupu. Školska interpretacija daje naglasak interpretativnoj razini filma, problemski pristup stvaranju problemske situacije, zapažanju, isticanju i istraživanju problema, a korelacijsko-integracijski pristup temelji se na uspoređivanju i raščlambi povezujućih sastavnica književnoga i filmskoga djela.

Ključne riječi
film; nastava hrvatskog jezika; osnovna škola

Hrčak ID: 25038

URI
https://hrcak.srce.hr/25038

[engleski]

Posjeta: 20.877 *