hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA

Maja Kovačević ; Osnovna škola Brajda, Rijeka, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (246 KB) str. 7-15 preuzimanja: 5.871* citiraj
APA 6th Edition
Kovačević, M. (2005). AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA. Život i škola, LI (13), 7-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25156
MLA 8th Edition
Kovačević, Maja. "AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA." Život i škola, vol. LI, br. 13, 2005, str. 7-15. https://hrcak.srce.hr/25156. Citirano 19.06.2021.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Maja. "AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA." Život i škola LI, br. 13 (2005): 7-15. https://hrcak.srce.hr/25156
Harvard
Kovačević, M. (2005). 'AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA', Život i škola, LI(13), str. 7-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25156 (Datum pristupa: 19.06.2021.)
Vancouver
Kovačević M. AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA. Život i škola [Internet]. 2005 [pristupljeno 19.06.2021.];LI(13):7-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25156
IEEE
M. Kovačević, "AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA", Život i škola, vol.LI, br. 13, str. 7-15, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25156. [Citirano: 19.06.2021.]

Sažetak
Uvesti mladoga čovjeka, a posebice dijete, u svijet znanstvenoga poimanja i razumijevanja procesa koji vladaju u prirodi i društvu odgovoran je i ozbiljan posao. To je primarni zadatak obrazovanja. Dijete od prvih početaka učenja treba, na njemu primjeren način, povezati sa sadržajima koje uči. To je moguće jedino u procesu aktivnoga učenja jer:

Ima stvari koje nećeš napraviti dok ih ne naučiš, ali ima i takvih koje nećeš naučiti dok ih ne napraviš.
Armenska

U tekstu je dan prikaz kako organizirati aktivno učenje u jednom “turbulentnom” i zahtjevnom nastavnom području kao što je to prirodoslovno-matematičko područje kojemu pripadaju nastava matematike, fizike, kemije, biologije i informatike. Zbog težine i složenosti sadržaja tih predmeta, a donekle i tradicionalno negativnoga stava prema tom području (ustaljeno je mišljenje da su matematika, kemija i fizika teške) nije lako zadobiti zanimanje
većine učenika i uključiti ih u aktivno učenje. Tražeći rješenje u iznalaženju novih oblika učenja profesori članovi prirodoslovno-matematičkoga aktiva osnovne škole “Brajda” u Rijeci u suradničkom radu sa svojim učenicima, za svoje učenike i njihove goste iz osnovnih škola grada, realizirali su projekt OTVORI VRATA ZNANOSTI. U sklopu projekta proveden je Dan prirodoslovlja, matematike i informatike tijekom kojega je uz primjenu novih strategija – metoda učenja učenik postavljen u interaktivan odnos sa sadržajima u njihovoj međupredmetnoj povezanosti.

Hrčak ID: 25156

URI
https://hrcak.srce.hr/25156

[engleski]

Posjeta: 6.953 *