hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA

Maja Kovačević ; Osnovna škola Brajda, Rijeka, Hrvatska

Fulltext: croatian, pdf (246 KB) pages 7-15 downloads: 5.899* cite
APA 6th Edition
Kovačević, M. (2005). AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA. Život i škola, LI (13), 7-15. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/25156
MLA 8th Edition
Kovačević, Maja. "AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA." Život i škola, vol. LI, no. 13, 2005, pp. 7-15. https://hrcak.srce.hr/25156. Accessed 29 Jul. 2021.
Chicago 17th Edition
Kovačević, Maja. "AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA." Život i škola LI, no. 13 (2005): 7-15. https://hrcak.srce.hr/25156
Harvard
Kovačević, M. (2005). 'AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA', Život i škola, LI(13), pp. 7-15. Available at: https://hrcak.srce.hr/25156 (Accessed 29 July 2021)
Vancouver
Kovačević M. AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA. Život i škola [Internet]. 2005 [cited 2021 July 29];LI(13):7-15. Available from: https://hrcak.srce.hr/25156
IEEE
M. Kovačević, "AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA", Život i škola, vol.LI, no. 13, pp. 7-15, 2005. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/25156. [Accessed: 29 July 2021]

Abstracts
Uvesti mladoga čovjeka, a posebice dijete, u svijet znanstvenoga poimanja i razumijevanja procesa koji vladaju u prirodi i društvu odgovoran je i ozbiljan posao. To je primarni zadatak obrazovanja. Dijete od prvih početaka učenja treba, na njemu primjeren način, povezati sa sadržajima koje uči. To je moguće jedino u procesu aktivnoga učenja jer:

Ima stvari koje nećeš napraviti dok ih ne naučiš, ali ima i takvih koje nećeš naučiti dok ih ne napraviš.
Armenska

U tekstu je dan prikaz kako organizirati aktivno učenje u jednom “turbulentnom” i zahtjevnom nastavnom području kao što je to prirodoslovno-matematičko područje kojemu pripadaju nastava matematike, fizike, kemije, biologije i informatike. Zbog težine i složenosti sadržaja tih predmeta, a donekle i tradicionalno negativnoga stava prema tom području (ustaljeno je mišljenje da su matematika, kemija i fizika teške) nije lako zadobiti zanimanje
većine učenika i uključiti ih u aktivno učenje. Tražeći rješenje u iznalaženju novih oblika učenja profesori članovi prirodoslovno-matematičkoga aktiva osnovne škole “Brajda” u Rijeci u suradničkom radu sa svojim učenicima, za svoje učenike i njihove goste iz osnovnih škola grada, realizirali su projekt OTVORI VRATA ZNANOSTI. U sklopu projekta proveden je Dan prirodoslovlja, matematike i informatike tijekom kojega je uz primjenu novih strategija – metoda učenja učenik postavljen u interaktivan odnos sa sadržajima u njihovoj međupredmetnoj povezanosti.

Hrčak ID: 25156

URI
https://hrcak.srce.hr/25156

[english]

Visits: 6.990 *