hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KURIKULUMSKI PRISTUP DOMSKOM ODGOJU

Ivana Ivančić ; Srednjoškoski đački dom, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (198 KB) str. 97-105 preuzimanja: 2.843* citiraj
APA 6th Edition
Ivančić, I. (2005). KURIKULUMSKI PRISTUP DOMSKOM ODGOJU. Život i škola, LI (13), 97-105. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25275
MLA 8th Edition
Ivančić, Ivana. "KURIKULUMSKI PRISTUP DOMSKOM ODGOJU." Život i škola, vol. LI, br. 13, 2005, str. 97-105. https://hrcak.srce.hr/25275. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Ivančić, Ivana. "KURIKULUMSKI PRISTUP DOMSKOM ODGOJU." Život i škola LI, br. 13 (2005): 97-105. https://hrcak.srce.hr/25275
Harvard
Ivančić, I. (2005). 'KURIKULUMSKI PRISTUP DOMSKOM ODGOJU', Život i škola, LI(13), str. 97-105. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25275 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Ivančić I. KURIKULUMSKI PRISTUP DOMSKOM ODGOJU. Život i škola [Internet]. 2005 [pristupljeno 13.04.2021.];LI(13):97-105. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25275
IEEE
I. Ivančić, "KURIKULUMSKI PRISTUP DOMSKOM ODGOJU", Život i škola, vol.LI, br. 13, str. 97-105, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25275. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
Svakodnevni rad odgojitelja u domu popraćen je nekim od takozvanih domskih problema.
Česti problemi nastaju zbog neprikladne komunikacije. S nedovoljno poznavanja životnih istina i proživljenoga iskustva, mladi nailaze na česte sukobe sa starijima i autoritetima.
Poznavanje pedagogije temelj je stručnosti svakoga odgojitelja. Ona je važna radi širine odgojnih područja koje su sastavni dio čovjekova razvoja i uspješnoga života. Odgojenik može razumjeti i shvatiti odgojitelja samo ako ovaj svoje zahtjeve obrazloži na način da odgojenik vidi pravu vrijednost i svrsishodnost u izrečenom. Kurikulumskim pristupom pokušat ćemo prikazati problemsku situaciju koja je sastavni dio života u tomu.

«Najbolji način da razvijate u čovjeku
ono najbolje, jest priznanje i poticanje.»
D. Jerry Twentier

Hrčak ID: 25275

URI
https://hrcak.srce.hr/25275

[engleski]

Posjeta: 3.543 *