hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU

Lidija Šenk ; Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Gordana Ercegovac Jagnjić ; Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (99 KB) str. 116-124 preuzimanja: 2.858* citiraj
APA 6th Edition
Šenk, L. i Ercegovac Jagnjić, G. (2004). POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU. Život i škola, L (12), 116-124. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/25512
MLA 8th Edition
Šenk, Lidija i Gordana Ercegovac Jagnjić. "POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU." Život i škola, vol. L, br. 12, 2004, str. 116-124. https://hrcak.srce.hr/25512. Citirano 13.04.2021.
Chicago 17th Edition
Šenk, Lidija i Gordana Ercegovac Jagnjić. "POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU." Život i škola L, br. 12 (2004): 116-124. https://hrcak.srce.hr/25512
Harvard
Šenk, L., i Ercegovac Jagnjić, G. (2004). 'POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU', Život i škola, L(12), str. 116-124. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/25512 (Datum pristupa: 13.04.2021.)
Vancouver
Šenk L, Ercegovac Jagnjić G. POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU. Život i škola [Internet]. 2004 [pristupljeno 13.04.2021.];L(12):116-124. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25512
IEEE
L. Šenk i G. Ercegovac Jagnjić, "POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU", Život i škola, vol.L, br. 12, str. 116-124, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/25512. [Citirano: 13.04.2021.]

Sažetak
U višegodišnjem radu sa studentima koji se pripremaju za zvanje učitelja, nailazimo na cijeli niz poteškoća u realizaciji nastave kolegija Sviranje. Zašto učitelj treba pjevati, svladati vještinu sviranja, znati čitati notne znakove? Zašto razredbenim postupkom nisu provjerene glazbene sposobnosti ako o njima ovisi uspješnost studiranja? Zašto glazbeni sadržaji iziskuju toliko mnogo vremena potrebnoga za njihovo usvajanje i uvježbavanje? Ovo su samo neka od pitanja studenata na početku studija, a tijesno su povezana sa njihovim
glazbenim predznanjem, kao i stavovima o mjestu i važnosti glazbene kulture kako u odgojno-obrazovnoj strukturi osnovne škole, tako i životu suvremenoga čovjeka. Kako bismo pojasnile probleme i poteškoće na koje nailaze studenti i nastavnici u zajedničkom radu tijekom glazbene naobrazbe na učiteljskom studiju, pokušale smo se osvrnuti na one najizraženije i "najvažnije".

Hrčak ID: 25512

URI
https://hrcak.srce.hr/25512

[engleski]

Posjeta: 3.474 *