hrcak mascot   Srce   HID

Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, Vol.17 No.4-5 (96-97) Listopad 2008.

Izvorni znanstveni članak

STUDIJ SLUČAJA: ANALIZA METODOLOGIJE IZLAZNIH ANKETA AGENCIJE PULS

Dragan BAGIĆ ; Filozofski fakultet, Zagreb
Vesna LAMZA POSAVEC ; Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (246 KB) str. 695-721 preuzimanja: 857* citiraj
APA 6th Edition
BAGIĆ, D. i LAMZA POSAVEC, V. (2008). STUDIJ SLUČAJA: ANALIZA METODOLOGIJE IZLAZNIH ANKETA AGENCIJE PULS. Društvena istraživanja, 17 (4-5 (96-97)), 695-721. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/29432
MLA 8th Edition
BAGIĆ, Dragan i Vesna LAMZA POSAVEC. "STUDIJ SLUČAJA: ANALIZA METODOLOGIJE IZLAZNIH ANKETA AGENCIJE PULS." Društvena istraživanja, vol. 17, br. 4-5 (96-97), 2008, str. 695-721. https://hrcak.srce.hr/29432. Citirano 21.09.2018.
Chicago 17th Edition
BAGIĆ, Dragan i Vesna LAMZA POSAVEC. "STUDIJ SLUČAJA: ANALIZA METODOLOGIJE IZLAZNIH ANKETA AGENCIJE PULS." Društvena istraživanja 17, br. 4-5 (96-97) (2008): 695-721. https://hrcak.srce.hr/29432
Harvard
BAGIĆ, D., i LAMZA POSAVEC, V. (2008). 'STUDIJ SLUČAJA: ANALIZA METODOLOGIJE IZLAZNIH ANKETA AGENCIJE PULS', Društvena istraživanja, 17(4-5 (96-97)), str. 695-721. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/29432 (Datum pristupa: 21.09.2018.)
Vancouver
BAGIĆ D, LAMZA POSAVEC V. STUDIJ SLUČAJA: ANALIZA METODOLOGIJE IZLAZNIH ANKETA AGENCIJE PULS. Društvena istraživanja [Internet]. 31.10.2008. [pristupljeno 21.09.2018.];17(4-5 (96-97)):695-721. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/29432
IEEE
D. BAGIĆ i V. LAMZA POSAVEC, "STUDIJ SLUČAJA: ANALIZA METODOLOGIJE IZLAZNIH ANKETA AGENCIJE PULS", Društvena istraživanja, vol.17, br. 4-5 (96-97), str. 695-721, listopad 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/29432. [Citirano: 21.09.2018.]

Sažetak
Radi mogućega doprinosa usavršavanju izlaznih anketa u
Hrvatskoj, provedena je podrobna analiza metodologije
takvih istraživanja, što ih je na nekoliko zadnjih izbora
provela agencija Puls. Rezultati analize pokazali su da su
glavni izvori pristranosti u primijenjenim metodologijskim
pristupima bili povezani s obuhvatom potencijalnih
ispitanika, ponajprije odbijanjem anketne suradnje,
odre|enim odstupanjima planiranih uzoraka od načela
probabilističkog izbora i nedostatno učinkovitim postupcima
statističke korekcije tih pristranosti. Uz oprezniju interpretaciju
i javno prezentiranje rezultata, ubuduće bi valjalo usavršavati
postojeća i razviti neka nova metodologijska rješenja,
ponajprije prediktivne modele izbornih rezultata u kojima bi
podaci iz izlaznih anketa bili tek jedan od sastavnih
elemenata.

Ključne riječi
izlazne ankete; istraživanje javnoga mnijenja; metodologija anketnih istraživanja

Hrčak ID: 29432

URI
https://hrcak.srce.hr/29432

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.834 *