APA 6th Edition Urbanc, K. & Branica, V. (2003). OBILJEŽJA I PERSPEKTIVE SUVREMENIH PROGRAMA OBRAZOVANJA SOCIJALNIH RADNIKA. Ljetopis socijalnog rada, 10 (1), 21-44. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/3473
MLA 8th Edition Urbanc, Kristina and Vanja Branica. "OBILJEŽJA I PERSPEKTIVE SUVREMENIH PROGRAMA OBRAZOVANJA SOCIJALNIH RADNIKA." Ljetopis socijalnog rada, vol. 10, no. 1, 2003, pp. 21-44. https://hrcak.srce.hr/3473. Accessed 22 Jan. 2021.
Chicago 17th Edition Urbanc, Kristina and Vanja Branica. "OBILJEŽJA I PERSPEKTIVE SUVREMENIH PROGRAMA OBRAZOVANJA SOCIJALNIH RADNIKA." Ljetopis socijalnog rada 10, no. 1 (2003): 21-44. https://hrcak.srce.hr/3473
Harvard Urbanc, K., and Branica, V. (2003). 'OBILJEŽJA I PERSPEKTIVE SUVREMENIH PROGRAMA OBRAZOVANJA SOCIJALNIH RADNIKA', Ljetopis socijalnog rada, 10(1), pp. 21-44. Available at: https://hrcak.srce.hr/3473 (Accessed 22 January 2021)
Vancouver Urbanc K, Branica V. OBILJEŽJA I PERSPEKTIVE SUVREMENIH PROGRAMA OBRAZOVANJA SOCIJALNIH RADNIKA. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2003 [cited 2021 January 22];10(1):21-44. Available from: https://hrcak.srce.hr/3473
IEEE K. Urbanc and V. Branica, "OBILJEŽJA I PERSPEKTIVE SUVREMENIH PROGRAMA OBRAZOVANJA SOCIJALNIH RADNIKA", Ljetopis socijalnog rada, vol.10, no. 1, pp. 21-44, 2003. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/3473. [Accessed: 22 January 2021]
Abstracts Budući da socijalni rad postaje sve više profesija koja se temelji na ljudskim pravima (utemeljenju, proučavanju, provođenju, zaštiti, unapređenju), u fokusu mnogih programa su upravo oni njeni sadržaji koji, uslijed procesa ujedinjenja, prerastaju u globalne izazove prakse socijalnog rada. Na lokalnoj razini socijalni uvjeti pojedine zajednice pod utjecajem su globalizacije, međunarodne politike, međunarodne komunikacije, povezanosti i suradnje. Obilježja i veličina socijalnih problema (siromaštva, obespravljenosti, socijalne isključenosti, diskriminacije, izbjeglištva, itd.) također su pod utjecajem globalnih zbivanja. Stoga su suvremeni studiji socijalnog rada sve više usmjereniji na "internacionalne" komponente u svojim programima, nastojeći buduće socijalne radnike osposobiti za «nove» probleme pojedinaca, skupina i zajednica. U radu autori iznose osnovne tradicije razvoja socijalnog rada u nekim europskim zemljama, te programe obrazovanja socijalnih radnika koji proizlaze iz navedenih tradicija, komentirajući njihova zajednička obilježja i razlike.