hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Konvergencija redakcija u Sloveniji: Okružja rada u medijskim organizacijama Delo i Žurnal media

Igor Vobič ; assistant at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana,

Puni tekst: engleski, pdf (241 KB) str. 5-26 preuzimanja: 2.465* citiraj
APA 6th Edition
Vobič, I. (2009). Newsroom Convergence in Slovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media. Medijska istraživanja, 15 (1), 5-26. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/37283
MLA 8th Edition
Vobič, Igor. "Newsroom Convergence in Slovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media." Medijska istraživanja, vol. 15, br. 1, 2009, str. 5-26. https://hrcak.srce.hr/37283. Citirano 19.09.2021.
Chicago 17th Edition
Vobič, Igor. "Newsroom Convergence in Slovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media." Medijska istraživanja 15, br. 1 (2009): 5-26. https://hrcak.srce.hr/37283
Harvard
Vobič, I. (2009). 'Newsroom Convergence in Slovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media', Medijska istraživanja, 15(1), str. 5-26. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/37283 (Datum pristupa: 19.09.2021.)
Vancouver
Vobič I. Newsroom Convergence in Slovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media. Medijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 19.09.2021.];15(1):5-26. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37283
IEEE
I. Vobič, "Newsroom Convergence in Slovenia: Newswork Environments of the Media Organizations Delo and Žurnal media", Medijska istraživanja, vol.15, br. 1, str. 5-26, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/37283. [Citirano: 19.09.2021.]

Sažetak
Konvergencija redakcija je postepeni globalni proces povećanja suradnje i kombiniranja različitih tehnologija, osoblja i prostora između prije toga međusobno odvojenih uredničkih timova tiskovina, televizije i Internet medija koje se razvilo u Sjedinjenim američkim državama i Velikoj Britaniji. Unatoč tome, nakon teoretskog razmatranja pojma konvergencija redakcija, nakon što je promatrao kao sudionik u dvije slovenske medijske organizacije mjesec dana i proveo 29 intervjua povezanih s problemom s predsjednikom, urednicima i novinarima, autor sugerira da konvergencija redakcija nije univerzalan, linearan i tehnološki vođen proces i zaključuje da se modeli konvergencije redakcija razlikuju od zemlje do zemlje, od medija do medija, i proizlaze iz politički, ekonomski i kulturalno specifičnog društvenog konteksta. Delo i Žurnal media potječu od različitih uređivačkih tradicija, imaju različite uloge u slovenskom medijskom ekosistemu, imaju različite udjele na medijskom tržištu i razlikuju se u demografiji osoblja koje radi vijesti i veličini produkcije. Kao rezultat toga oni su usvojili specifične modele konvergencije redakcija s različitim prostornim organizacijama i hijerarhijskim strukturama koje odražavaju različite odnose između novinarskih normi, tržišnih normi i tehnologija.

Ključne riječi
redakcija; konvergencija; integracija; organizacija redakcija; struktura redakcija; tiskovine; Slovenija

Hrčak ID: 37283

URI
https://hrcak.srce.hr/37283

[engleski]

Posjeta: 3.018 *