Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UPRAVLJANJE MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE: STANJE I PERSPEKTIVE U REPUBLICI HRVATSKOJ

Danijela Križman Pavlović
Sanja Živolić


Puni tekst: hrvatski pdf 173 Kb

str. 99-113

preuzimanja: 9.707

citiraj


Sažetak

Usvajanjem marketinškog pristupa u poslovanju turističke destinacije mogu odgovoriti izazovima koje im nameće suvremeno turističko makrookruženje i prevladati strateške jazove tradicionalnog načina poslovanja. S obzirom da literatura oskudijeva radovima koji se na sveobuhvatan i sustavan način bave koncepcijom marketinga turističke destinacije kao i načinom upravljanja njime, u radu se prezentira dizajnirani model upravljanja marketingom turističke destinacije. Poput mnogih turistički razvijenih zemalja i Republika Hrvatska je početkom 1990-tih godina započela s procesom reinženjeringa upravljanja marketingom u turizmu, uspostavom sustava turističkih zajednica. Navedeni je sustav nositelj upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj. Temeljem empirijskog istraživanja spoznate su odlike upravljanja marketingom u turističkim destinacijama Republike Hrvatske. U radu se daju i preporuke za poboljšanje upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj.

Ključne riječi

turistička destinacija; marketing; turistička zajednica; Reppublika Hrvatska

Hrčak ID:

38173

URI

https://hrcak.srce.hr/38173

Datum izdavanja:

15.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 15.054 *