hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Moralni relativizam i medijska socijalizacija u razvoju interkulturane komunikacije

Zlatko Miliša
Mirela Tolić

Puni tekst: hrvatski, pdf (894 KB) str. 143-162 preuzimanja: 2.037* citiraj
APA 6th Edition
Miliša, Z. i Tolić, M. (2009). Moralni relativizam i medijska socijalizacija u razvoju interkulturane komunikacije. MediAnali, 3 (5), 143-162. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/39296
MLA 8th Edition
Miliša, Zlatko i Mirela Tolić. "Moralni relativizam i medijska socijalizacija u razvoju interkulturane komunikacije." MediAnali, vol. 3, br. 5, 2009, str. 143-162. https://hrcak.srce.hr/39296. Citirano 24.10.2019.
Chicago 17th Edition
Miliša, Zlatko i Mirela Tolić. "Moralni relativizam i medijska socijalizacija u razvoju interkulturane komunikacije." MediAnali 3, br. 5 (2009): 143-162. https://hrcak.srce.hr/39296
Harvard
Miliša, Z., i Tolić, M. (2009). 'Moralni relativizam i medijska socijalizacija u razvoju interkulturane komunikacije', MediAnali, 3(5), str. 143-162. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/39296 (Datum pristupa: 24.10.2019.)
Vancouver
Miliša Z, Tolić M. Moralni relativizam i medijska socijalizacija u razvoju interkulturane komunikacije. MediAnali [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.10.2019.];3(5):143-162. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/39296
IEEE
Z. Miliša i M. Tolić, "Moralni relativizam i medijska socijalizacija u razvoju interkulturane komunikacije", MediAnali, vol.3, br. 5, str. 143-162, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/39296. [Citirano: 24.10.2019.]

Sažetak
Kulturni izričaji suvremenih društava ubrzano se mijenjaju, posebno pod
naletom medijskog oblikovanja svijeta. Obilje novina s tih područja sve više utječe na
medijsku socijalizaciju mladog naraštaja. Razvoj suvremene tehnologije nije jamstvo ni
antipod razvoju interkulturalne komunikacije i stvaranju kulturnog identiteta. Rad se
bavi sadržajnom analizom moralnog relativizma i medijske socijalizacije. Autori polaze
od dviju teorija: funkcionalne/odgojno-obrazovne i disfunkcionale/manipulativne
uloge. Sistematiziraju pet temeljnih polja medijske socijalizacije. Autori zaključuju da su
nužne veze između moralnog relativizma, medijske socijalizacije i kulturnog identiteta za
razvoj interkulturalne komunikacije i interkulturalnog dijaloga.

Ključne riječi
medijska pedagogija; medijska socijalizacija; kulturni identitet; interkulturalna komunikacija; moralni relativizam

Hrčak ID: 39296

URI
https://hrcak.srce.hr/39296

Posjeta: 3.151 *