hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

NEVERBALNI SIGNALI PREDŠKOLSKOG DJETETA

Emina Kopas-Vukašinović ; Institute for Pedagogic Research, Belgrade

Puni tekst: engleski, pdf (84 KB) str. 223-232 preuzimanja: 1.371* citiraj
APA 6th Edition
Kopas-Vukašinović, E. (2009). NONVERBAL SIGNALS USED BY THE PRESCHOOL CHILD. Odgojne znanosti, 11 (1(17)), 223-232. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/40024
MLA 8th Edition
Kopas-Vukašinović, Emina. "NONVERBAL SIGNALS USED BY THE PRESCHOOL CHILD." Odgojne znanosti, vol. 11, br. 1(17), 2009, str. 223-232. https://hrcak.srce.hr/40024. Citirano 12.11.2019.
Chicago 17th Edition
Kopas-Vukašinović, Emina. "NONVERBAL SIGNALS USED BY THE PRESCHOOL CHILD." Odgojne znanosti 11, br. 1(17) (2009): 223-232. https://hrcak.srce.hr/40024
Harvard
Kopas-Vukašinović, E. (2009). 'NONVERBAL SIGNALS USED BY THE PRESCHOOL CHILD', Odgojne znanosti, 11(1(17)), str. 223-232. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/40024 (Datum pristupa: 12.11.2019.)
Vancouver
Kopas-Vukašinović E. NONVERBAL SIGNALS USED BY THE PRESCHOOL CHILD. Odgojne znanosti [Internet]. 2009 [pristupljeno 12.11.2019.];11(1(17)):223-232. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40024
IEEE
E. Kopas-Vukašinović, "NONVERBAL SIGNALS USED BY THE PRESCHOOL CHILD", Odgojne znanosti, vol.11, br. 1(17), str. 223-232, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/40024. [Citirano: 12.11.2019.]

Sažetak
Pažljivim promatranjem predškolskog djeteta koje se igra u
grupi, možemo zapaziti i evidentirati širok spektar njegovih neverbalnih signala. Fizička pojava, signali očiju, pokret i dodir, predstavljaju samo dio tipova ovih signala, koji u izvjesnom smislu određuju interpersonalnu komunikaciju i odnose u grupi. U radu su predstavljeni rezultati do kojih je autorica došla praćenjem aktivnosti djece u organiziranim igrama. Cilj je bio utvrditi kako djeca očima, pokretom ili na drugačiji način, pokazuju svoje neverbalne signale
pri rješavanju određenih zadataka. Autorica je pošla od konstatacije da su takvi signali pouzdani pokazatelji efi kasnosti pedagoške komunikacije i značajni za kultiviranje dječjih emocija. Evidentirani neverbalni signali djece dovedeni su u vezu s njihovim interesima za aktivnosti, kao i postignućima u igri. Također smo pokušali utvrditi na koji način su odnosi djeteta prema vršnjacima u grupi određeni njegovim pokazanim signalima. Tekst donosi i preporuke
odgajateljima i roditeljima za odgovarajuće zapažanje, praćenje i bilježenje neverbalnih signala djece u igri.

Ključne riječi
neverbalni signali; signali očiju; pokret; didaktička igra; predškolsko dijete

Hrčak ID: 40024

URI
https://hrcak.srce.hr/40024

[engleski]

Posjeta: 3.139 *