APA 6th Edition Aleksić, A. (2009). Uloga upravljanja organizacijskim promjenama u izgradnji održive konkurentske sposobnosti poduzeća. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 7 (2), 37-47. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/44423
MLA 8th Edition Aleksić, Ana. "Uloga upravljanja organizacijskim promjenama u izgradnji održive konkurentske sposobnosti poduzeća." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 7, br. 2, 2009, str. 37-47. https://hrcak.srce.hr/44423. Citirano 20.01.2021.
Chicago 17th Edition Aleksić, Ana. "Uloga upravljanja organizacijskim promjenama u izgradnji održive konkurentske sposobnosti poduzeća." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 7, br. 2 (2009): 37-47. https://hrcak.srce.hr/44423
Harvard Aleksić, A. (2009). 'Uloga upravljanja organizacijskim promjenama u izgradnji održive konkurentske sposobnosti poduzeća', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 7(2), str. 37-47. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/44423 (Datum pristupa: 20.01.2021.)
Vancouver Aleksić A. Uloga upravljanja organizacijskim promjenama u izgradnji održive konkurentske sposobnosti poduzeća. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2009 [pristupljeno 20.01.2021.];7(2):37-47. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/44423
IEEE A. Aleksić, "Uloga upravljanja organizacijskim promjenama u izgradnji održive konkurentske sposobnosti poduzeća", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.7, br. 2, str. 37-47, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/44423. [Citirano: 20.01.2021.]
Sažetak Iako su organizacije i u prošlosti postojale s istim ciljem kao i one danas, sama okolina u kojoj organizacije djeluju iznimno se promijenila. Iako su promjene u organizacijama oduvijek bile prisutne, broj i vrsta promjena uvelike su se povećali namećući menadžerima nove izazove u uspješnom upravljanju organizacijama. Dok je nekad upravljanje promjenama bila iznimka, sada je to postala norma. Svaka organizacija mora u svoje svakodnevno poslovanje uključiti strateško i aktivno praćenje okoline i upravljanje promjenama kako bi izgradila održivu konkurentsku sposobnost, te dugoročan rast i opstanak. S obzirom da se promjenama može i treba upravljati ukoliko organizacija želi biti konkurentna, kroz ovaj rad prikazuju se temeljni principi i načela organizacijskih promjena i upravljanja promjenama, kao i njihov utjecaj u izgradnji održive konkurentske sposobnosti poduzeća. Temeljne postavke rada analizirane su kroz istraživanje provedeno među hrvatskim poduzećima s tradicijom poslovanja dužom od 100 godina. Rezultati pokazuju kako je upravljanje promjenama povezano sa izgradnjom održive konkurentske sposobnosti poduzeća te da dugovječna hrvatska poduzeća u većini uspješno upravljaju organizacijskim promjenama