hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Korištenje simulacijskih igara u hrvatskim obrazovnim institucijama ekonomskih znanosti u Republici Hrvatskoj

Jovana Zoroja

Puni tekst: hrvatski, pdf (137 KB) str. 101-113 preuzimanja: 977* citiraj
APA 6th Edition
Zoroja, J. (2009). Korištenje simulacijskih igara u hrvatskim obrazovnim institucijama ekonomskih znanosti u Republici Hrvatskoj. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 7 (2), 101-113. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/44430
MLA 8th Edition
Zoroja, Jovana. "Korištenje simulacijskih igara u hrvatskim obrazovnim institucijama ekonomskih znanosti u Republici Hrvatskoj." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 7, br. 2, 2009, str. 101-113. https://hrcak.srce.hr/44430. Citirano 22.01.2020.
Chicago 17th Edition
Zoroja, Jovana. "Korištenje simulacijskih igara u hrvatskim obrazovnim institucijama ekonomskih znanosti u Republici Hrvatskoj." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 7, br. 2 (2009): 101-113. https://hrcak.srce.hr/44430
Harvard
Zoroja, J. (2009). 'Korištenje simulacijskih igara u hrvatskim obrazovnim institucijama ekonomskih znanosti u Republici Hrvatskoj', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 7(2), str. 101-113. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/44430 (Datum pristupa: 22.01.2020.)
Vancouver
Zoroja J. Korištenje simulacijskih igara u hrvatskim obrazovnim institucijama ekonomskih znanosti u Republici Hrvatskoj. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2009 [pristupljeno 22.01.2020.];7(2):101-113. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/44430
IEEE
J. Zoroja, "Korištenje simulacijskih igara u hrvatskim obrazovnim institucijama ekonomskih znanosti u Republici Hrvatskoj", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.7, br. 2, str. 101-113, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/44430. [Citirano: 22.01.2020.]

Sažetak
Simulacijske igre su jedna od nastavnih metoda koja se uspješno koristi u obrazovanju, pogotovo tijekom praktičnog dijela nastave. U radu je protumačen pojam simulacijskih igara te njihova uloga u obrazovanju. Kako bi se utvrdilo u kojoj mjeri se primjenjuju simulacijske igre, provedeno je izvorno empirijsko istraživanje u obrazovnim institucijama ekonomskih znanosti u Republici Hrvatskoj. U istraživanja su: (1) uspoređene su četiri nastavne metode i njihov doprinos zadovoljstvu studenata, (2) utvrđena je razlika uporabe simulacijskih igara i ex-chatedra nastave, (3) navedene su koristi primjene simulacijskih igara za studente i (4) ispitan je utjecaj simulacijskih igara na poboljšanje izvođenja nastave predavača

Ključne riječi
simulacijske igre; empirijsko istraživanje; obrazovanje

Hrčak ID: 44430

URI
https://hrcak.srce.hr/44430

Posjeta: 1.338 *