Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Multipath i redukcija multipatha u urbanom okolišu (posebno za obradu L1 signala)

Ramazan Gürsel Hoşbaş ; Faculty of Civil Engineering, Yildiz Technical University, Istanbul, Turkey
Atınç Pirti orcid id orcid.org/0000-0001-9197-3411 ; Faculty of Civil Engineering, Yildiz Technical University, Istanbul, Turkey
Halil Erkaya ; Faculty of Civil Engineering, Yildiz Technical University, Istanbul, Turkey


Puni tekst: engleski pdf 3.762 Kb

str. 301-313

preuzimanja: 850

citiraj


Sažetak

Multipath je ozbiljan izvor pogrešaka u statičkim, kao i u kinematičkim GPS-mjerenjima. Položajna točnost je smanjenja zbog multipath signala. Otkrivanje multipatha ovisi o razlici nosač/šum (C/NO) između referentne stanice i rovera. U radu je objašnjenje fokusirano na slabljene jačine signala zbog odbijanja i prekrivanja okolnim objektima, kao što su drveće i zgrade. Ovaj rad prikazuje metodu otkrivanja multipatha i primjer kako se može poboljšati položajna točnost koristeći obradu L1 signala, i to u različitom multipath okolišu.

Ključne riječi

GPS; urbani okoliš; statička i kinematička obrada; točnost

Hrčak ID:

45296

URI

https://hrcak.srce.hr/45296

Datum izdavanja:

15.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.958 *