Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Razumijevanje stavova studentica prema televizijskom oglašavanju u Pakistanu

Jamshed Khattak ; College of Commerce, Islamabad, Pakistan
Aslam Khan ; HITEK University, Pakistan


Puni tekst: engleski pdf 907 Kb

str. 6-17

preuzimanja: 1.311

citiraj


Sažetak

Svrha: Istraživanje se bavi posljedicama i utjecaju koje televizijsko oglašavanje ima na opće stavove studentica prema televizijskom oglašavanju u Pakistanu. Podatci su prikupljeni na temelju slučajnog uzorka od 299 studentica.Metode: Ispitanice iz pet velikih gradova poput Peshawara, Islamabada, Rawalpindija, Quette i Karachija su odgovorile na upitnik. Za analizu podataka korišteni su statistički postupci, poput deskriptivne statistike, T-statistike, korelacija i regresije. Rezultati: Rezultati istraživanja pokazuju da studentice imaju negativne stavove o etičkim i socijalnim posljedicama televizijskog oglašavanja. S druge strane, imaju pozitivne stavove o ekonomskim učincima televizijskog oglašavanja. Studentice zahtjevaju više zakonske regulative koja bi kontrolirala televizijsko oglašavanje. Rezultati upućuju na to da postoji značajan pozitivan opći stav prema televizijskom oglašavanju u Pakistanu. Studija je predvidjela pozitivnu korelaciju između posljedica/ učinaka i općeg stava studentica prema televizijskom oglašavanju. Preporuke: Preporuke studije za oglašivače i zakonodavce odnose se na preuzimanje veće odgovornosti u rastućim etičkim, socijalnim i regulatornim pitanjima s kojima se susreću studentice u pogledu televizijskog oglašavanja. Osim toga, studija može biti korisno polazište za buduća istraživanja i komparacije.

Ključne riječi

stavovi; televizijsko oglašavanje; studentice; Pakistan

Hrčak ID:

48136

URI

https://hrcak.srce.hr/48136

Datum izdavanja:

18.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.143 *