hrcak mascot   Srce   HID

Economic research - Ekonomska istraživanja, Vol. 22 No. 4, 2009.

Izvorni znanstveni članak

EFEKTI MARKETING MIXA NA TRŽIŠNU VRIJEDNOST MARAKA U USLUŽNOM SEKTORU

Edo Rajh
Đurđana Ozretić Došen

Puni tekst: engleski, doc (145 KB) str. 69-83 preuzimanja: 10.481* citiraj
APA 6th Edition
Rajh, E. i Ozretić Došen, Đ. (2009). THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY. Economic research - Ekonomska istraživanja, 22 (4), 69-83. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/48177
MLA 8th Edition
Rajh, Edo i Đurđana Ozretić Došen. "THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 22, br. 4, 2009, str. 69-83. https://hrcak.srce.hr/48177. Citirano 22.01.2019.
Chicago 17th Edition
Rajh, Edo i Đurđana Ozretić Došen. "THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY." Economic research - Ekonomska istraživanja 22, br. 4 (2009): 69-83. https://hrcak.srce.hr/48177
Harvard
Rajh, E., i Ozretić Došen, Đ. (2009). 'THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY', Economic research - Ekonomska istraživanja, 22(4), str. 69-83. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/48177 (Datum pristupa: 22.01.2019.)
Vancouver
Rajh E, Ozretić Došen Đ. THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 22.01.2019.];22(4):69-83. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/48177
IEEE
E. Rajh i Đ. Ozretić Došen, "THE EFFECTS OF MARKETING MIX ELEMENTS ON SERVICE BRAND EQUITY", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol.22, br. 4, str. 69-83, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/48177. [Citirano: 22.01.2019.]

Sažetak
U radu se istražuje utjecaj odabranih elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost maraka u uslužnom sektoru. Na temelju pregleda relevantne znanstvene literature definirane su hipoteze o odnosu između elemenata marketinškog miksa, dimenzija tržišne vrijednosti marke i same tržišne vrijednosti marke. Provedeno je anketno istraživanje kako bi se prikupili relevantni empirijski podaci. Hipoteze su testirane metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Rezultati istraživanae upućuju na zaključak da neki elementi marketinškog miksa mogu imati negativan utjecaj na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru. Također, rezultati upućuju na zaključak o pozitivnom utjecaju oglašavanja, zaposlenika, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga, razine cijena i procesa pružanja usluga na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru. Na temelju rezultata istraživanja autori zaključuju o važnosti strateškog pristupa u upravljanju markama u uslužnom sektoru, pri čemu se tržišna vrijednost marke nameće kao bitan dugoročni cilj upravljanja markom. Doprinos ovog rada se sastoji u identificiranju utjecaja pojedinih elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke u uslužnom sektoru, te u utvrđivanju važnosti strateškog pristupa u upravljanju markama u uslužnom sektoru.

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; marka usluge; strateško upravljanje markom; marketinški miks

Hrčak ID: 48177

URI
https://hrcak.srce.hr/48177

[engleski]

Posjeta: 11.839 *