hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

”YOU CANNOT STEP TWICE INTO THE SAME TEXT” STYLISTIC AND THEMATIC STRATEGIES IN CHANGING THE WRITING OF ANKA ŽAGAR

Katarina Brajdić ; Faculty of Philosophy, University of Zagreb, Croatia

Puni tekst: hrvatski, pdf (568 KB) str. 115-139 preuzimanja: 903* citiraj
APA 6th Edition
Brajdić, K. (2009). “DVAPUT U ISTI TEKST ZAGAZITI NE MOŽEŠ” STRATEGIJE STILSKOGA I TEMATSKOG PRESVLAČENJA PJESNIČKOGA RUKOPISA ANKE ŽAGAR. FLUMINENSIA, 21 (2), 115-139. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/48361
MLA 8th Edition
Brajdić, Katarina. "“DVAPUT U ISTI TEKST ZAGAZITI NE MOŽEŠ” STRATEGIJE STILSKOGA I TEMATSKOG PRESVLAČENJA PJESNIČKOGA RUKOPISA ANKE ŽAGAR." FLUMINENSIA, vol. 21, br. 2, 2009, str. 115-139. https://hrcak.srce.hr/48361. Citirano 06.04.2020.
Chicago 17th Edition
Brajdić, Katarina. "“DVAPUT U ISTI TEKST ZAGAZITI NE MOŽEŠ” STRATEGIJE STILSKOGA I TEMATSKOG PRESVLAČENJA PJESNIČKOGA RUKOPISA ANKE ŽAGAR." FLUMINENSIA 21, br. 2 (2009): 115-139. https://hrcak.srce.hr/48361
Harvard
Brajdić, K. (2009). '“DVAPUT U ISTI TEKST ZAGAZITI NE MOŽEŠ” STRATEGIJE STILSKOGA I TEMATSKOG PRESVLAČENJA PJESNIČKOGA RUKOPISA ANKE ŽAGAR', FLUMINENSIA, 21(2), str. 115-139. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/48361 (Datum pristupa: 06.04.2020.)
Vancouver
Brajdić K. “DVAPUT U ISTI TEKST ZAGAZITI NE MOŽEŠ” STRATEGIJE STILSKOGA I TEMATSKOG PRESVLAČENJA PJESNIČKOGA RUKOPISA ANKE ŽAGAR. FLUMINENSIA [Internet]. 2009 [pristupljeno 06.04.2020.];21(2):115-139. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/48361
IEEE
K. Brajdić, "“DVAPUT U ISTI TEKST ZAGAZITI NE MOŽEŠ” STRATEGIJE STILSKOGA I TEMATSKOG PRESVLAČENJA PJESNIČKOGA RUKOPISA ANKE ŽAGAR", FLUMINENSIA, vol.21, br. 2, str. 115-139, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/48361. [Citirano: 06.04.2020.]

Sažetak
Th e paper determines and explicates the features of the latest book of poems by Anka Žagar
Stvarnice, nemirna površina: spreading of recurrent motives, polyphonic architectonics, nonlinear
realization of textuality, extending of grammar, language anxiety of poetic subject and
metapoetical framing. It is ascertained that all of these strategies also characterize her previous
work, but that they are subjected to subtle changes, which leads to the conclusion that the poetics
of Anka Žagar is based on practice of repetition and mutual reinterpretation of each text and the
whole of her works, and this claim is supported by overview of the critical readings.

Ključne riječi
poetical subject; metapoetical framing; reinterpretation; recontextualisation

Hrčak ID: 48361

URI
https://hrcak.srce.hr/48361

[hrvatski]

Posjeta: 1.247 *