hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

UČITELJ – KREATOR IZVANNASTAVIH AKTIVNOSTI

Smiljana Zrilić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru
Tomislav Košta ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilište u Zadru

Puni tekst: hrvatski, doc (156 KB) str. 159-170 preuzimanja: 1.575* citiraj
APA 6th Edition
Zrilić, S. i Košta, T. (2009). UČITELJ – KREATOR IZVANNASTAVIH AKTIVNOSTI. Magistra Iadertina, 4 (1), 159-170. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/50945
MLA 8th Edition
Zrilić, Smiljana i Tomislav Košta. "UČITELJ – KREATOR IZVANNASTAVIH AKTIVNOSTI." Magistra Iadertina, vol. 4, br. 1, 2009, str. 159-170. https://hrcak.srce.hr/50945. Citirano 10.07.2020.
Chicago 17th Edition
Zrilić, Smiljana i Tomislav Košta. "UČITELJ – KREATOR IZVANNASTAVIH AKTIVNOSTI." Magistra Iadertina 4, br. 1 (2009): 159-170. https://hrcak.srce.hr/50945
Harvard
Zrilić, S., i Košta, T. (2009). 'UČITELJ – KREATOR IZVANNASTAVIH AKTIVNOSTI', Magistra Iadertina, 4(1), str. 159-170. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/50945 (Datum pristupa: 10.07.2020.)
Vancouver
Zrilić S, Košta T. UČITELJ – KREATOR IZVANNASTAVIH AKTIVNOSTI. Magistra Iadertina [Internet]. 2009 [pristupljeno 10.07.2020.];4(1):159-170. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50945
IEEE
S. Zrilić i T. Košta, "UČITELJ – KREATOR IZVANNASTAVIH AKTIVNOSTI", Magistra Iadertina, vol.4, br. 1, str. 159-170, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/50945. [Citirano: 10.07.2020.]

Sažetak
Rad stavlja naglasak na kreativnost kao kompetenciju suvremenog učitelja, ne samo u nastavi već i kroz izvannastavne kreativnosti. Također su prikazani i rezultati deskriptivne analize zastupljenosti izvannastavnih aktivnosti po područjima (glazba, šport, literarne, dramske i lutkarske grupe, eko-sekcije itd.) u osnovnim školama Zadarske županije. Činjenica je kako su u mnogim školama zanemarene izvannastavne aktivnosti, a one mogu, ako potiču kreativnost, biti izrazito koriste za učenike. Ne samo kao poticaj za smisleno organiziranje i korisno provođenje slobodnog vremena nego i kao instrument ostvarivanja odgojnih, ali i funkcionalnih zadataka nastave. S tim u svezi treba istaći da se na taj način sprječava nastanak brojnih neprihvatljivih ponašanja učenika, koje se impliciraju, upravo u neorganiziranom slobodnom vremenu.
Treba naglasiti da je na učitelju velika zadaća kako izvanastavne aktivnosti učiniti djeci zanimljivijima od dokolice i hedonizma. Mogućnosti financiranja natjecanja, puto-vanja, nabavke rekvizita i materijala koji su potrebni uključuje i angažman šire lokalne zajednice. U slobodnom vremenu vrebaju brojne opasnosti, a pedagoško djelovanje moramo usmjeriti na prevenciju.

Ključne riječi
kreativnost; izvannastavne aktivnosti; učitelj; učenik

Hrčak ID: 50945

URI
https://hrcak.srce.hr/50945

[engleski]

Posjeta: 3.103 *