hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Imitiranje složenih pokreta kod školske djece s poteškoćama u učenju

Martina Ozbič   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2403-0496 ; Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia
Tjaša Filipčič ; Faculty of Education, University of Ljubljana, Slovenia

Fulltext: english, pdf (374 KB) pages 44-55 downloads: 27* cite
APA 6th Edition
Ozbič, M. & Filipčič, T. (2010). Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties. Kinesiology, 42. (1.), 44-55. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/54241
MLA 8th Edition
Ozbič, Martina and Tjaša Filipčič. "Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties." Kinesiology, vol. 42., no. 1., 2010, pp. 44-55. https://hrcak.srce.hr/54241. Accessed 16 Oct. 2021.
Chicago 17th Edition
Ozbič, Martina and Tjaša Filipčič. "Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties." Kinesiology 42., no. 1. (2010): 44-55. https://hrcak.srce.hr/54241
Harvard
Ozbič, M., and Filipčič, T. (2010). 'Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties', Kinesiology, 42.(1.), pp. 44-55. Available at: https://hrcak.srce.hr/54241 (Accessed 16 October 2021)
Vancouver
Ozbič M, Filipčič T. Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties. Kinesiology [Internet]. 2010 [cited 2021 October 16];42.(1.):44-55. Available from: https://hrcak.srce.hr/54241
IEEE
M. Ozbič and T. Filipčič, "Complex imitation of gestures in school-aged children with learning difficulties", Kinesiology, vol.42., no. 1., pp. 44-55, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/54241. [Accessed: 16 October 2021]

Abstracts
Razvojni koordinacijski poremećaj (DCD) je često zanemaren i u radu sa školskom djecom i u svakodnevnom radu s djecom. DCD podrazumijeva jedan ili cijeli heterogeni spektar razvojnih poremećaja koji utječu na inicijaciju, organizaciju i izvedbu nekog pokreta. Cilj ovog članka bio je privući pažnju na ovaj problem i dokazati da nastavnici različitih predmeta mogu vrlo lako prepoznati učenike s razvojnim koordinacijskim poremećajem. Brzo prepoznavanje omogućuje brzu intervenciju koja rezultira napretkom u razvoju kretnih sposobnosti kod učenika s DCD-om. Ovo je istraživanje pokazalo kako je moguće razlikovati učenike s poteškoćama u učenju od ostalih učenika primjenom 20 zadataka okupljenih u Bergès-Lézineovom testu imitiranja pokreta.

Keywords
razvojni koordinacijski poremećaj; poteškoće u učenju; konstrukcijska dispraksija

Hrčak ID: 54241

URI
https://hrcak.srce.hr/54241

[english]

Visits: 2.114 *