hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Utjecaj upravljanja na kreativnost i transfer znanja u akademskom virtualnom poduzeću

Nuša Fain ; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia
Miro Kline ; Faculty of Social Sciences, Kardeljeva ploščad 5, 1000 Ljubljana, Slovenia
Nikola Vukašinovič ; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia
Jože Duhovnik ; Faculty of Mechanical Engineering, Askerceva 6, 1000 Ljubljana, Slovenia

Puni tekst: engleski, pdf (180 KB) str. 347-351 preuzimanja: 929* citiraj
APA 6th Edition
Fain, N., Kline, M., Vukašinovič, N. i Duhovnik, J. (2010). The impact of management on creativity and knowledge transfer in an academic virtual enterprise. Tehnički vjesnik, 17 (3), 347-351. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/59648
MLA 8th Edition
Fain, Nuša, et al. "The impact of management on creativity and knowledge transfer in an academic virtual enterprise." Tehnički vjesnik, vol. 17, br. 3, 2010, str. 347-351. https://hrcak.srce.hr/59648. Citirano 25.02.2021.
Chicago 17th Edition
Fain, Nuša, Miro Kline, Nikola Vukašinovič i Jože Duhovnik. "The impact of management on creativity and knowledge transfer in an academic virtual enterprise." Tehnički vjesnik 17, br. 3 (2010): 347-351. https://hrcak.srce.hr/59648
Harvard
Fain, N., et al. (2010). 'The impact of management on creativity and knowledge transfer in an academic virtual enterprise', Tehnički vjesnik, 17(3), str. 347-351. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/59648 (Datum pristupa: 25.02.2021.)
Vancouver
Fain N, Kline M, Vukašinovič N, Duhovnik J. The impact of management on creativity and knowledge transfer in an academic virtual enterprise. Tehnički vjesnik [Internet]. 2010 [pristupljeno 25.02.2021.];17(3):347-351. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59648
IEEE
N. Fain, M. Kline, N. Vukašinovič i J. Duhovnik, "The impact of management on creativity and knowledge transfer in an academic virtual enterprise", Tehnički vjesnik, vol.17, br. 3, str. 347-351, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/59648. [Citirano: 25.02.2021.]

Sažetak
U konkurentnom okruženju utemeljenom na znanju povećana je uloga kreativnosti u razvoju novog proizvoda (RNP). Sveučilište kao pružatelj znanstvenog i tehnološkog znanja postalo je ključni igrač u RNP, kao dobavljač znanja i ljudskog kapitala i kao fizički prostor za nova poduzeća. Granice između znanosti i tehnologije, sveučilišta i industrije su fluidne. Ovaj članak istražuje stoga okolišne, strateške i organizacijske faktore koji utječu na inovacije u RNP procesu na primjeru akademskog virtualnog poduzeća (VP) koje je primijenjeno u oblikovanju kolegija Realizacija europskog globalnog proizvoda. VP predstavlja kreativnu radnu okolinu za studente, gdje oni djeluju kao pravi profesionalci u rješavanju stvarnog problema oblikovanja (konstruiranja).

Ključne riječi
akademsko virtualno poduzeće; kreativnost; inovativnost; gospodarstvo zasnovano na znanju; RNP proces

Hrčak ID: 59648

URI
https://hrcak.srce.hr/59648

[engleski]

Posjeta: 1.410 *