hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Autohtona glazba i oblikovanje imidža turističke destinacije

Željko Blagus

Puni tekst: hrvatski, pdf (202 KB) str. 77-92 preuzimanja: 1.064* citiraj
APA 6th Edition
Blagus, Ž. (2010). Autohtona glazba i oblikovanje imidža turističke destinacije. Market-Tržište, 22 (1), 77-92. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/62114
MLA 8th Edition
Blagus, Željko. "Autohtona glazba i oblikovanje imidža turističke destinacije." Market-Tržište, vol. 22, br. 1, 2010, str. 77-92. https://hrcak.srce.hr/62114. Citirano 29.11.2020.
Chicago 17th Edition
Blagus, Željko. "Autohtona glazba i oblikovanje imidža turističke destinacije." Market-Tržište 22, br. 1 (2010): 77-92. https://hrcak.srce.hr/62114
Harvard
Blagus, Ž. (2010). 'Autohtona glazba i oblikovanje imidža turističke destinacije', Market-Tržište, 22(1), str. 77-92. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/62114 (Datum pristupa: 29.11.2020.)
Vancouver
Blagus Ž. Autohtona glazba i oblikovanje imidža turističke destinacije. Market-Tržište [Internet]. 2010 [pristupljeno 29.11.2020.];22(1):77-92. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62114
IEEE
Ž. Blagus, "Autohtona glazba i oblikovanje imidža turističke destinacije", Market-Tržište, vol.22, br. 1, str. 77-92, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62114. [Citirano: 29.11.2020.]

Sažetak
Ovaj članak nastoji utvrditi u kojoj mjeri autohtona glazba može doprinijeti kreiranju imidža turističke destinacije,
odnosno na primjeru hrvatskog Međimurja pokazati mogućnost da ono kao turistička destinacija bude prepoznatljivo po svojoj etnografskoj baštini koja na različite načine živi i danas. U prvom dijelu članka raspravlja se o značaju imidža u odabiru destinacije, definira se imidž mjesta, a poseban naglasak stavljen je na analizu utjecaja autohtone glazbe na imidž ovoga područja. Potvrđuje se pretpostvka da autohtona glazba ima važnu ulogu u prezentiranju i širenju prepoznatljivog imidža. Međimurska je glazba resurs koji karakterizira dinamičnost, promjenjivost i prilagodljivost, područje je inspiracije mnogih glazbenika, a zbog svoje specifičnosti, kao što su neponovljivost, izvornost, reprezentativnost ili rijetkost, ona postaje kvalitetnim simbolom sredine u kojoj je nastala. U skladu s time u članku se daje uvid kako se korištenjem međimurske glazbe može bolje razumijeti i prihvatiti određeni komunikacijski sadržaj, tj. poboljšati jasnoća neke poruke. Evidentno je da je tržišne valorizacije autohtone međimurske glazbe bilo i u prošlosti, a bit će je sve više u budućnosti pa se tvrdnje o njezinoj nespojivosti s komercijalizmom i utilitarizmom mogu tek uvjetno prihvatiti. U drugom dijelu opisan je metodološki okvir provedenih terenskih istraživanja,a izvješćuje se i o rezultatima. Tako analiza uloge međimurske glazbe u stvaranju imidža dobiva i svoje konkretno značenje jer omogućava da se rezultati istraživanja razmotre u odnosu na njihove pretpostavke i učinkovitost u praksi.

Ključne riječi
imidž; marketing mjesta (turističke destinacije); autohtona glazba; Međimurje; Republika Hrvatska

Hrčak ID: 62114

URI
https://hrcak.srce.hr/62114

[engleski]

Posjeta: 1.646 *