hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Diferencijacija usluga iznajmljivanja vozila na hrvatskom tržištu

Karolina Karlo Marijanović ; MODEST MM

Puni tekst: hrvatski, pdf (222 KB) str. 113-128 preuzimanja: 1.883* citiraj
APA 6th Edition
Karlo Marijanović, K. (2010). Diferencijacija usluga iznajmljivanja vozila na hrvatskom tržištu. Market-Tržište, 22 (1), 113-128. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/62120
MLA 8th Edition
Karlo Marijanović, Karolina. "Diferencijacija usluga iznajmljivanja vozila na hrvatskom tržištu." Market-Tržište, vol. 22, br. 1, 2010, str. 113-128. https://hrcak.srce.hr/62120. Citirano 05.12.2020.
Chicago 17th Edition
Karlo Marijanović, Karolina. "Diferencijacija usluga iznajmljivanja vozila na hrvatskom tržištu." Market-Tržište 22, br. 1 (2010): 113-128. https://hrcak.srce.hr/62120
Harvard
Karlo Marijanović, K. (2010). 'Diferencijacija usluga iznajmljivanja vozila na hrvatskom tržištu', Market-Tržište, 22(1), str. 113-128. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/62120 (Datum pristupa: 05.12.2020.)
Vancouver
Karlo Marijanović K. Diferencijacija usluga iznajmljivanja vozila na hrvatskom tržištu. Market-Tržište [Internet]. 2010 [pristupljeno 05.12.2020.];22(1):113-128. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62120
IEEE
K. Karlo Marijanović, "Diferencijacija usluga iznajmljivanja vozila na hrvatskom tržištu", Market-Tržište, vol.22, br. 1, str. 113-128, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/62120. [Citirano: 05.12.2020.]

Sažetak
Na tržištu se danas mnoga uslužna poduzeća usredotočuju na strategiju diferencijacije usluga. Ona koja među njima uspiju isporučiti vrhunsku uslugu pobjednici su u tržišnoj utakmici te služe kao primjer koliko je rastući uslužni sektor promijenio sve oblike modernog poslovanja. U prvom dijelu rada analizirano je hrvatsko tržište usluga iznajmljivanja vozila. Prikazani su podaci o strukturi i značajkama toga specifičnog tržišta te ključne karakteristike poduzeća koja posluju u ovoj djelatnosti. U drugom dijelu govori se o trima Porterovim generičkim strategijama te posebice o strategiji diferencijacije. Analiziraju se mogućnosti strategije diferencijacije koje su primjerene i primjenjive za usluge iznajmljivanja vozila. Kako je na tržištu osim recesije sveprisutna i hiperkonkurencija, bez kontinuirane diferencijacije svih elemenata usluge i strategije njezina pružanja, profitabilno poslovanje teško je ostvarivo. Navode se i opisuju razlike u načinu primjene strategije diferencijacije
između međunarodnih i domaćih poduzeća. U trećem dijelu opisano je istraživanje čija je svrha bila provjeriti hipotezu po kojoj kontinuiranim diferenciranjem svih elemenata marketinškog miksa usluge srednja i mala poduzeća mogu konkurirati velikim međunarodnim poduzećima. Provedeno je istraživanje među korisnicima usluga iznajmljivanja vozila i temeljem dobivenih rezultata hipoteza je prihvaćena. Ohrabruje činjenica da unatoč recesiji većina ispitanika smatra da je opstanak srednjih i malih poduzeća koja kontinuirano diferenciraju
vlastito poslovanje neupitan.

Ključne riječi
strategija diferencijacije; marketing usluga; uslužni sektor; zadovoljstvo korisnika

Hrčak ID: 62120

URI
https://hrcak.srce.hr/62120

[engleski]

Posjeta: 2.667 *