hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

TEČAJEVI U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI

Tatjana Pavlovski

Puni tekst: hrvatski, pdf (87 KB) str. 63-71 preuzimanja: 499* citiraj
APA 6th Edition
Pavlovski, T. (2004). TEČAJEVI U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI. Metodički ogledi, 11 (1), 63-71. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/6119
MLA 8th Edition
Pavlovski, Tatjana. "TEČAJEVI U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI." Metodički ogledi, vol. 11, br. 1, 2004, str. 63-71. https://hrcak.srce.hr/6119. Citirano 24.01.2021.
Chicago 17th Edition
Pavlovski, Tatjana. "TEČAJEVI U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI." Metodički ogledi 11, br. 1 (2004): 63-71. https://hrcak.srce.hr/6119
Harvard
Pavlovski, T. (2004). 'TEČAJEVI U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI', Metodički ogledi, 11(1), str. 63-71. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/6119 (Datum pristupa: 24.01.2021.)
Vancouver
Pavlovski T. TEČAJEVI U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI. Metodički ogledi [Internet]. 2004 [pristupljeno 24.01.2021.];11(1):63-71. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/6119
IEEE
T. Pavlovski, "TEČAJEVI U SVEUČILIŠNOJ NASTAVI", Metodički ogledi, vol.11, br. 1, str. 63-71, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/6119. [Citirano: 24.01.2021.]

Sažetak
Sukladno Bolonjskoj konferenciji i reformi sveučilišta koja je zahvatila regiju bivše Jugoslavije, u Srbiji i Crnoj Gori također se vrše pripreme za novu strukturu studijskih planova i načina studiranja na višim školama i fakultetima.
Veći izbor, diversifikacija načina studiranja, bolji mentorski sustav praćenja studenata i poboljšanje efektivnosti i dužine studiranja, samo su neki od ciljeva kojima će se novo sveučilište morati da pozabaviti.
Jedna od naizgled malih promjena jest prelazak na sustav studiranja odabirom tečajeva i uz njih stečenih kredita. Studenti će ih u budućnosti samostalno birati i kombinirati te na taj način približiti postojeću strukturu studiranja svojim potrebama i opredjeljenjima.
Kao prvi korak, većina fakulteta u Srbiji i Crnoj Gori, pretresala je postojeće studijske planove, pokušavala restruktuirati predmete u tečajeve i sve to pretočiti u transparentan sustav bodova - kredita. Poslije dosta teškog procesa došlo se do sasvim malo novih predmeta i relativno netransparentnog sustava bodovanja. Nije pomagalo ni da se veliki predmeti, koji traju od 2 do 4 semestra podijele na manje dijelove, a da se i ne govori o tome da je rijetko koji profesor htio odustati od broja sati utkanih u vlastiti studijski predmet. Zašto se problem pokazao tako kompleksnim i zašto će proces prestrukturiranja biti dug, tema su razmišljanja autora ovog članka.

Ključne riječi
Kredit; nastavni predmet; svučilišna nastava; tečaj

Hrčak ID: 6119

URI
https://hrcak.srce.hr/6119

[engleski]

Posjeta: 836 *