hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

Informiranje i komunikacija, put k uspjehu

Marija Jović ; Fakultet društvenih znanosti dr. Milenko Brkić, Međugorje, Bosna i Hercegovina

Fulltext: croatian, doc (92 KB) pages 24-29 downloads: 605* cite
APA 6th Edition
Jović, M. (2010). Informiranje i komunikacija, put k uspjehu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1 (2), 24-29. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/66206
MLA 8th Edition
Jović, Marija. "Informiranje i komunikacija, put k uspjehu." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 1, no. 2, 2010, pp. 24-29. https://hrcak.srce.hr/66206. Accessed 13 Jul. 2020.
Chicago 17th Edition
Jović, Marija. "Informiranje i komunikacija, put k uspjehu." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 1, no. 2 (2010): 24-29. https://hrcak.srce.hr/66206
Harvard
Jović, M. (2010). 'Informiranje i komunikacija, put k uspjehu', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 1(2), pp. 24-29. Available at: https://hrcak.srce.hr/66206 (Accessed 13 July 2020)
Vancouver
Jović M. Informiranje i komunikacija, put k uspjehu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2010 [cited 2020 July 13];1(2):24-29. Available from: https://hrcak.srce.hr/66206
IEEE
M. Jović, "Informiranje i komunikacija, put k uspjehu", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.1, no. 2, pp. 24-29, 2010. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/66206. [Accessed: 13 July 2020]

Abstracts
U konkurentskom svijetu marketing i dobra informiranost potrošača što podrazumijeva i njihovu zaštitu, predstavlja bitan element za uspjeh svake organizacije. Poduzeća sve više dolaze do zaključka kako se konkurentska prednost ostvaruje uviđanjem mogućnosti vlastitih zaposlenika, njihovom edukacijom i njihovim uključivanjem u proces marketinga. Uviđa se važnost informiranosti potrošača o pravu pristupa osnovnoj robi i uslugama (dostupnost najnužnijih proizvoda i usluga: hrane odjeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene). Pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, odnosno stjecanje znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, uz svijest o odgovornosti i osnovnim pravilima potrošača i načinima kako se ista mogu ostvarivati, osnovni su uvjeti zaštite potrošača.

Keywords
potrošač; zaštita; građanin; roba; usluga; tržište; kupnja; informiranost; domaći proizvod; marketing

Hrčak ID: 66206

URI
https://hrcak.srce.hr/66206

Visits: 1.223 *