hrcak mascot   Srce   HID

Ekonomski pregled, Vol. 66 No. 2, 2015.


Datum izdavanja: svibanj 2015.

Objavljen na Hrčku: 25. 5. 2015.
Sadržaj Puni tekst
DEMOGRAFSKE KARAKTERISTIKE I KUPOVNO PONAŠANJE MODNO ORIJENTIRANIH POTROŠAČA U HRVATSKOJ (str.103-118)  
DEMOGRAPHIC PROFILE AND PURCHASING OUTCOMES OF FASHION CONSCIOUS CONSUMERS IN CROATIA (str.103-118) engleskipdf 324 KB
Ivan-Damir Anić, Mirela Mihić
Prethodno priopćenje
 
UTJECAJ INDIVIDUALNIIH KARAKTERISTIKA NA NAMJERU BAVLJENJA SOCIJALNIM PODUZETNIŠTVOM (str.119-137)  
THE IMPACT OF INDIVIDUAL CHARACTERISTICS ON INTENTIONS TO PURSUE SOCIAL ENTREPRENEURSHIP (str.119-137) engleskipdf 359 KB
Irena Kedmenec, Miroslav Rebernik, Julia Perić
Izvorni znanstveni članak
 
OSOBNOST LUKSUZNE MODNE MARKE (str.138-155) hrvatskipdf 519 KB
LUXURY FASHION BRAND'S PERSONALITY (str.138-155)  
Dubravka Sinčić Ćorić, Marina Roglić
Prethodno priopćenje
 
KONTROVERZE REGULACIJE BANAKA KROZ KAPITALNE ZAHTJEVE (str.156-176) hrvatskipdf 522 KB
CONTROVERSIES OF BANK CAPITAL REQUIREMENTS REGULATION (str.156-176)  
Ana Kundid Novokmet
Pregledni rad
 
EKONOMSKO VREDNOVANJE NA STRANI PONUDE I POTRAŽNJE - KLJUČ ALOKACIJE RESURSA U JAVNOM ZDRAVSTVU (str.177-200) hrvatskipdf 599 KB
VALUATION OF SUPPLY AND DEMAND - KEY TO PUBLIC HEALTH CARE RESOURCE ALLOCATION (str.177-200)  
Nikolina Dukić, Ivana Tomas Žiković, Saša Žiković
Pregledni rad
 
Posjeta: 11.905 *