Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32762/zr.21.1.3

Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu

Sanja Lončar-Vicković orcid id orcid.org/0000-0003-4195-6650 ; Faculty of Civil Engineering Osijek, Ulica Vladimira Preloga 3, 31000 Osijek
Ivica Rumora ; St. Anne Primary School Osijek, St. Anne Street 2, 31000 Osijek


Full text: croatian pdf 1.867 Kb

page 51-66

downloads: 1.046

cite


Abstract

U radu se prikazuje pregled recentnih istraživanja učioničkih prostora kroz vizuru različitih čimbenika koji definiraju izgled i organizaciju prostora za učenje, uz fokus na pojačanu prisutnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi. Pitanja kojih se autori dotiču u radu su znanja potrebna radniku budućnosti, aktivnosti koje se provode u školi kako bi učenik ostvario ta znanja te za to potrebni prostori i njihove interakcije koje podržavaju suvremeno učenje. Članak tematizira korelaciju važnih faktora formiranja učionice 21. stoljeća, od kojih je jedan velika količina i značaj informatičke opreme, a su drugi spoznaje i dostignuća razvoja pedagoške teorije i prakse. Prikazani su primjeri novih školskih prostora koji inkorporiraju opisane moderne koncepte nastave i podučavanja.

Keywords

školska arhitektura; organizacija učionice; informacijsko komunikacijske tehnologije; suvremeno učenje; moderna škola

Hrčak ID:

217547

URI

https://hrcak.srce.hr/217547

Publication date:

11.3.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.859 *