Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32762/zr.21.1.3

Učionica za sutra u zgradi od jučer - kako arhitekti i pedagozi stvaraju novu školu

Sanja Lončar-Vicković orcid id orcid.org/0000-0003-4195-6650 ; Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek, Ulica Vladimira Preloga 3, 31000 Osijek
Ivica Rumora ; Osnovna škola Svete Ane u Osijeku, Ulica Svete Ane 2, 31000 Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 1.867 Kb

str. 51-66

preuzimanja: 1.219

citiraj


Sažetak

U radu se prikazuje pregled recentnih istraživanja učioničkih prostora kroz vizuru različitih čimbenika koji definiraju izgled i organizaciju prostora za učenje, uz fokus na pojačanu prisutnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi. Pitanja kojih se autori dotiču u radu su znanja potrebna radniku budućnosti, aktivnosti koje se provode u školi kako bi učenik ostvario ta znanja te za to potrebni prostori i njihove interakcije koje podržavaju suvremeno učenje. Članak tematizira korelaciju važnih faktora formiranja učionice 21. stoljeća, od kojih je jedan velika količina i značaj informatičke opreme, a su drugi spoznaje i dostignuća razvoja pedagoške teorije i prakse. Prikazani su primjeri novih školskih prostora koji inkorporiraju opisane moderne koncepte nastave i podučavanja.

Ključne riječi

školska arhitektura; organizacija učionice; informacijsko komunikacijske tehnologije; suvremeno učenje; moderna škola

Hrčak ID:

217547

URI

https://hrcak.srce.hr/217547

Datum izdavanja:

11.3.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.347 *