Ekonomski pregled, Vol. 61 No. 3-4, 2010.
Izvorni znanstveni članak
UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI
Ivan-Damir Anić
Sunčana Piri Rajh
Edo Rajh
Sažetak
Svrha je ovog rada utvrditi utjecaj sklonosti kvaliteti i cjenovne osjetljivosti na sklonost markama i lojalnost marki. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Istraživanjem su potvrđene tri hipoteze. Rezultati istraživanja pokazuju da će potrošačeva sklonost markama biti to veća što je potrošač skloniji kvaliteti i što je manje cjenovno osjetljiv. Sklonost markama je pozitivno povezana s lojalnošću marki. Vodeći računa o relativnom utjecaju kvalitete i cijene na lojalnost marki, menadžeri mogu optimizirati svoje marketinške strategije i poboljšati uspješnost svojih poduzeća. Rezultati istraživanja mogu biti od koristi znanstvenicima, stručnjacima i menadžerima u području upravljanja markama.
Ključne riječi
sklonost kvaliteti; cjenovna osjetljivost; sklonost markama; lojalnost marki
Hrčak ID:
52259
URI
Datum izdavanja:
20.4.2010.
Posjeta: 7.005 *